2020-03-13, 11:36
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
https://www.youtube.com/watch?v=_eQDrj7Nv2M
Hahahahaha
2020-03-13, 11:36
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Helt sjukt egentligen att en del kan störa sig så mycket på en person att man kan skriva vad fan som helst om denne på internet. Vad beror det på? Avsaknad av spärrar? Kass uppfostran? Dåligt självförtroende? Jag stör mig absolut på folk men jag fattar ju att det jag skriver faktiskt får konsekvenser som jag inte vill vara ansvarig för. Fattar ni inte det? Vad fan är det för fel på er?

Tack! håller med dig, speciellt en person här har ALDRIG skrivit något gott om någon i bbhuset. Tror det har att göra med väldigt dåligt självförtroende, men alltså vad vinner h*n på att skriva massa ont om andra då den troligtvis varit med om samma.
2020-03-13, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Får man ut Alex tex så ändras gruppdynamiken rejält skulle jag vilja påstå. Kan bli mer tjaffs mellan deltagarna tex samt att vissa skulle våga vara mer öppna om saker och ting....

Men sitter Jasse på Måndag inte säger med tex Alex solklart för mig vem som ska sitta kvar och vem som ska ut från huset, Jasse ut då lever Martin upp och inte har en jäkla ryggsäck som han ska bära på och envisas med sina känslor!

Ja absolut, åker Alex så kommer de bli bråk och drama, ingen polis i huset som kallar till möten. Glasman kommer väl ta över den biten. Men han har inte lika högt förtroende som alex av folket därinne.

Självklart, sitter Jasmine på måndag så ska hon ut
2020-03-13, 11:39
Medlem
Lord2Moynes avatar
Ojojoj nu måste det ha hänt något helt förskräckligt i BB huset den här censurbilden åker ju inte upp i onödan direkt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Såg det med...

Vad är det som sker? 😂 varit borta i 5 min och läser detta?
Medlem
Censur Bombaclat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ojojoj nu måste det ha hänt något helt förskräckligt i BB huset den här censurbilden åker ju inte upp i onödan direkt.

Absolut inte. Något hände när de rörde om i kastrullen...
2020-03-13, 11:40
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
" Jag är ju en av dom som kommer klara denna veckan bäst, jag är van vid att inte äta"
Det är så jävla mycket brist på självinsikt att kommentarer är överflödiga.
2020-03-13, 11:40
Medlem
Mikeyjamess avatar
Dom som nog inte kan tänka sig att skicka ut Jasse är Martin, Mergim, Flower Power-Lisa och Lennie.

Vinner Julia eller Sami blir det riktigt farligt. Jag fattar inte varför de inte bara anordnar ett Rainbowmöte och pratar ut med Jasse. Det hade underlättat sjukt mycket!

Sen fattar jag inte att ni gillar Martin och tror att han skulle vara rolig. Han har många stunder utan Jasse i huset och är svintråkig oavsett.
2020-03-13, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Vad är det som sker? 😂 varit borta i 5 min och läser detta?

Nä Amilia noppade hårstrån ifrån hakan bara
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Håret är förstört. Sönderblekt/färgat, därför ser hon sliten ut.

När hon plattade till håret en festkväll blev hon riktigt snygg. Hon borde tona det mörkt och klippa av hälften.
Håret gör enormt för utseendet, och förutom att det är slitet och har en hemsk utväxt så tvättar och fixar hon det typ aldrig (alltid nån slags backslick?). Sen hjälper det inte att hon alltid sover i smink och inte tvättar bort det på morgonen.
Medlem
Är det bara jag som reagerar på hur dålig fantasi de har när det kommer till mat med få ingredienser?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in