2020-03-13, 10:32
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Den här Amilia gillar jag, hon är mycket trevligare och skönare när hon har samtal med Sami eller Glasis. Jag framstår som lite schizo nu då det senaste jag skrev var att jag vill att hon ska vara tyst.

Äsch, hon har sina stunder.

Edit: Den nya tjejen däremot har ett konstant känsloläge.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2020-03-13 kl. 10:36.
2020-03-13, 10:35
Medlem
jassa folk försöker sova kan du inte hålla käften din respektlösa fan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Bella lyfter Mergim, Lennie, Jasse och Amilia som de bästa och ärligaste i huset i sina stories. No shit att hon känner så.

Hon tycker även att den som förtjänar vinsten minst, är Sami. (Vad fan har han gjort henne liksom?)

Så på en vecka blev hon en fullblodad pinkroomare med andra ord. Säger mycket om hennes förmåga att se förbi spelet i huset som hon så fint kunde hantera framför kamerorna igår.

Och det bevisar också vilket kanonjobb vi gjorde igår som röstade ut henne och vilket rätt beslut vi tog!
Så kul också att hon ba "Mergim är en glädjespridare som inte ägnar dag in och dag ut att klänka ner på andra".

Att man tycker MERGIM är en GLÄDJESPRIDARE är ju ett bevis på att folk där inne inte uppfattar vad som händer runtomkring dem. Bra att hon åkte, lol.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Skit också, då blir det ingen fest idag heller då
Festar dom på riktiga robinson... tänk lite själv
Medlem
MrsVanity1s avatar
Jag gillar ju Vickan till viss del,hon har stått emot Amilia och Antys skitsnackar gäng och sedan fortsatt säga till Blåvalen då många inte sagt något ex angående köksveckan.

Till syvende och sist skulle hon inte göra något som gynnar Amilia & Co .När det verkligen gäller.

Men jag kan ha missat något. Ser ju på bb förutom jobb och gymmet det jag kan.Så allt hinner man ju inte se.
2020-03-13, 10:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hon borde gå i en kurs i att lära sig att hålla käften när det inte är i läge, fruktansvärt jobbig människa att bo ihop med skulle jag tro
2020-03-13, 10:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Man hade inte stått ut att leva med henne och hennes glappkäft.
Medlem
Jasmine är så jävla skum, böjer sig alltid över saker och ska skreva så mycket hon bara kan.

Sen kläcker hon ur sig random kommentar: Jag har inga trosor på mig.

Okej?
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Började gilla Vickan ända tills hon gick bakom ryggen på rainbow igår och berättade för jassa att hon var deras 3e val.

Enligt mig så är det Vickan eller jassa som ska ut på måndag!!

Rainbow har gått bakom ryggen på Jassa i flera veckor. Det var dags att Jassa fick reda på det då ingen av de andra har mage nog att berätta det!
2020-03-13, 10:41
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Festar dom på riktiga robinson... tänk lite själv
Hade hoppats på att dom skulle lägga ner Robinson-veckan idag. och visst, förr i tiden så festades det ibland på Robinson. Minns när Robinson-Robban kom till den där ön där det fanns en bar med obegränsade mängder rom. Han söp i 3 veckor i sträck
2020-03-13, 10:42
Bannlyst
Fy fan, lisa2 seglar upp till ett nytt hatobjekt. Är detta medvetet från big brother att skicka in någon som är tio gånger värre än amilia.
2020-03-13, 10:42
Medlem
HaHAhAhAHAhaHAhAHa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in