2020-03-12, 22:30
  #66661
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Jag stör mig mer på nya tjejen än på Amelia..

Kan det möjligtvis vara skrattet?
2020-03-12, 22:30
  #66662
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Menar bara att Han och Victoria Känns inte riktigt lika tajta. Dom spenderar iaf inte lika mycket tid med varandra upplever jag. Men jag kan ha fel.
Ja hoppas det. Tycker inte om när viccan utnyttjar folk. Det gör hon med alla i huset också
2020-03-12, 22:31
  #66663
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Och Martin

Martin spelar ju ingen roll om han ryker nu, han har ju lyckats med sitt uppdrag, komma in i big brother och vara ladiesman.

Han kan ju kliva ur huset med rykte nu och ha mission accomplished.
2020-03-12, 22:32
  #66664
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Även om Julia får sina utbrott så passar alex och julia konstigt bäst av dom anty och viccan. Den enda tjejen (förutom) jas som inte lekte med honom


Håller med.
2020-03-12, 22:34
  #66665
Medlem
kendallos avatar
Kan snälla rara nån förbjuda dem att dra albatrossen igen? Sa inte frida att hon var BB-nörd? Då måste hon ju för i hela helsickets hört den förr?
2020-03-12, 22:34
  #66666
Medlem
Kan inte begripa hur FAN folk kan gilla Jasse. Omogen, naiv grinpelle och totalt jävla ointressant person. Helvetet, kräks på fanskapet.
2020-03-12, 22:35
  #66667
Medlem
Lord2Moynes avatar
Va kul förresten att Anty misslyckades igen med sin röstningscup. Hon är tamefan helt oduglig, hoppas hennes karriär är snipp-snapp-slut inom en snar framtid.
2020-03-12, 22:35
  #66668
Medlem
xrlpyts avatar
Gillar Philip av någon anledning, jobbigt att han har hakat sig fast på Glasman och Sami bara.
2020-03-12, 22:35
  #66669
Medlem
kendallos avatar
Nya killen Philip äter varje gång jag tittar på skärmen.
2020-03-12, 22:36
  #66670
Medlem
Jassa har hållt sig i bakgrunden ikväll, finns det någon anledning?
2020-03-12, 22:37
  #66671
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Kan inte begripa hur FAN folk kan gilla Jasse. Omogen, naiv grinpelle och totalt jävla ointressant person. Helvetet, kräks på fanskapet.
tönt
2020-03-12, 22:37
  #66672
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Julia fick brev från sin ”hund”. Lennie trodde säkert att hunden hade satt sig ned på riktigt och skrivit ett fint brev, han blev rörd till tårar
100%

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in