Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Jag? Göra något viktigt? Skulle aldrig falla mig in. Återkom när BB är över, så kan jag överväga alternativen
Haha det måste jag ha missat! Men kul, för honom! Och klart han har ett "hö hö"-skratt. Det hade man ju kunnat lista ut.
Jepp, han skrattar ironiskt även när han menar sitt skratt.
Jag kan "ångra" att Jasmine inte åkte ut den andra veckofinalen, fastnade kvickt för henne och ville se hur det skulle gå, och hade hon åkt då hade jag nog släppt BB och gått vidare och det hade antagligen varit bäst för alla inblandade. Men här sitter man.
Helvete också.