2020-03-12, 22:18
  #66625
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
”Parmesan, en personlig favorit. Det vet du va?”

-Amilia


2020-03-12, 22:18
  #66626
Medlem
Alltså alex måste fan bryta sig loss från viccan. Hon bara spelar med honom. Hur kan han inte se det. Den tjejen bryr sig inte om någon i huset
2020-03-12, 22:18
  #66627
Medlem
Mergima himlade med ögonen till kameran när Blåvalen pratar. Tror han kommer glida bort från Lennie och Blåvalen, vem tror ni han kommer dras till? Jag tror Jassa.
2020-03-12, 22:19
  #66628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Jag är lite förvånad över allas hat för amalia, jag har alltid gillat henne och tyckt hon verkar soft och rolig att hänga med
Jaaaduuu!
Det är i allafall mycket kvinna att gilla!
2020-03-12, 22:19
  #66629
Medlem
sodars avatar
Lyckan i Amilias ögon när Lennie sa att ''du är en sådan person som man vill gå ut och äta med''. Herregud.

Tillägg: varför förstår hon inte att han inte vill ha henne? Möjligen bara för samlag i huset.
2020-03-12, 22:19
  #66630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Okey, alla har vi våra perversa böjelser

Absolut, dock skulle jag nog snarare lyssna på hennes röst medans jag låg med en annan brud, men det är ju lite kinky det med.

Men att störa sig på hennes personlighet fattar jag inte, är ju asgrym
2020-03-12, 22:19
  #66631
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vem röstar vi ut på måndag, lutar åt viccan för min del!!

Inte mig emot.
2020-03-12, 22:19
  #66632
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag? Göra något viktigt? Skulle aldrig falla mig in. Återkom när BB är över, så kan jag överväga alternativen

Haha det måste jag ha missat! Men kul, för honom! Och klart han har ett "hö hö"-skratt. Det hade man ju kunnat lista ut.
Jepp, han skrattar ironiskt även när han menar sitt skratt.

Jag kan "ångra" att Jasmine inte åkte ut den andra veckofinalen, fastnade kvickt för henne och ville se hur det skulle gå, och hade hon åkt då hade jag nog släppt BB och gått vidare och det hade antagligen varit bäst för alla inblandade. Men här sitter man.

Helvete också.
2020-03-12, 22:20
  #66633
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodar
Lyckan i Amilias ögon när Lennie sa att ''du är en sådan person som man vill gå ut och äta med''. Herregud.

HAHA
2020-03-12, 22:20
  #66634
Medlem
Kan inte Julia börja provocera Mergrim så han tar fram yxan och börjar veva runt lite och hota folk, det hade varit riktigt bra TV.
2020-03-12, 22:20
  #66635
Medlem
Lisa2 gillar nog dp om man får gissa
2020-03-12, 22:21
  #66636
Medlem
Det kommer ju fan vara jas och martin forever.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in