Citat:
Ursprungligen postat av
xrlpyt
Hon är kvar i huset alltså, DC har bara inte visat henne, Mergim och Lennie på flera timmar typ.
Det gör inget, att de inte visar dem alltså.
Och ja, det bästa hade varit om hon lämnat huset, jag skulle fira med en malt och en cigarr.