2020-03-12, 22:00
  #66577
Medlem
hahahaha har plockat upp Anty på tinder. hahahahahah. Swipar vänster!
2020-03-12, 22:00
  #66578
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Måste försvara Frida här och säga att det absolut INTE behöver vara falskt. Jag är exakt likadan - skrattar åt ALLT. Det är aldrig falskt på något sätt, jag har bara väldigt väldigt nära till skratt heeela tiden. Jobbigt ibland, ja. Men hellre en skrattis än någon som aldrig skrattar. Typ Martin. Har Martin ens ett skratt?
Klart Martin skrattar då och då, det måste du ha sett. Senast idag när han och Glasman pratade om hur han failade med uppläsningen, Martin skrattade ordentligt åt sig själv.
2020-03-12, 22:00
  #66579
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Julia fick brev från sin ”hund”. Lennie trodde säkert att hunden hade satt sig ned på riktigt och skrivit ett fint brev, han blev rörd till tårar
Hahahahaha....Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen att jag missade det.
Slog nämligen av pga magsjuka när Amilia läste upp sitt brev!
2020-03-12, 22:01
  #66580
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
”Najs najs” ”aaa bror orten hehe”
Jag har åkt igenom Åkerberga tusen gånger och handlat på typ lokala coopet där. Folket är inte ens förort utan riktig landet. Och då är jag själv från en jävla småstad. Skillnaden att de i Åkerberga tror att det är en förort till Stockholm.
2020-03-12, 22:01
  #66581
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Doris var ju iaf påsättningsduglig när det begav sig till skillnad från blåvalen.
Ja fyfan det har du rätt i. hade aldrig knullat blåval även ifall hon pröjsade mig
2020-03-12, 22:01
  #66582
Medlem
Skabbig viccan är som hela tiden är på Martin, lägger sig emellan dom kliar martin på hakan.

Har inte brudar respekt för varandras killar?
2020-03-12, 22:02
  #66583
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Var har Amilia tagit vägen? Har inte sett liven ikväll.
Hon är kvar i huset alltså, DC har bara inte visat henne, Mergim och Lennie på flera timmar typ.
2020-03-12, 22:02
  #66584
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Dom lovade att lämna om Izabella röstades ut
Hahaha, tänk om det vore så väl Men allvarligt, dom är spårlöst försvunna ju. Jag har kollat alla kameror, men dom är borta
2020-03-12, 22:02
  #66585
Medlem
Har de nya inte tittat på BB innan de gick in? Till och med min pappa som sett den minuter på liven, då jag tvingade honom att titta, vet svaret på Albatrossen.
2020-03-12, 22:03
  #66586
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon är kvar i huset alltså, DC har bara inte visat henne, Mergim och Lennie på flera timmar typ.
Det gör inget, att de inte visar dem alltså.
Och ja, det bästa hade varit om hon lämnat huset, jag skulle fira med en malt och en cigarr.
__________________
Senast redigerad av Onebiker 2020-03-12 kl. 22:06.
2020-03-12, 22:03
  #66587
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Hon hörs överallt.Är du i live 3 vid bassängen så hör man henne. Ha ha ha ha ha.
Tror det är nervösskratt eller vad sjutton det är.
Hon skrattade väl så tårarna rann. Åt vad vet jag inte.
Tål snart inte höra det. Är lika jobbigt som att höra Amilia prata i timmar.

Nej jag får klåda av det. Det håller i sig så jävla länge också.
Andras skratt "Hahaha"
Fridas skratt "HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH"
2020-03-12, 22:03
  #66588
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Klart Martin skrattar då och då, det måste du ha sett. Senast idag när han och Glasman pratade om hur han failade med uppläsningen, Martin skrattade ordentligt åt sig själv.
Vi har olika definitioner på "skratta ordentligt", du och jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in