2020-03-12, 21:36
Medlem
Vänta, vad sa Glas till Alex? Känns som om han försöker styra Alex ang viccan?
Medlem
Har alltid skämskudden framme när negern deltar i diskussioner
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han är ju sugen på Blåvalen så då tar han nog allt han erbjuds på utsidan!

Tror inte han är sugen på henne men däremot gillar han hennes bekräftelse och att göra Jasmine svartsjuk med Amalia.

Men som sagt jag vet exakt hur det kommer bli när Martin går ut på krogen efter BB, många brudar kommer se honom som en kändis som dessutom är snygg utöver sitt kändisskap.

Dom kommer tävla om att få med sig honom hem för ett ligg.

Ska han ge upp den chansen i sitt liv för att bli exklusiv med Jasmine, av vad jag hört sett ifrån Martin så ger jag inte mycket för att han kommer göra det.
2020-03-12, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Skämtar du eller, tror du han hade svårt att fixa tjejer innan BB, och att hans medverkan i BB kommer göra någon jättestor skillnad?

Med det sagt tror jag inte heller det kommer bli något med honom och Jasmine, de är alldeles för olika.

Nej tror inte han hade svårt med brudarna innan BB, men det är skillnad på att vara populär och populär.

Efter BB kommer han få 100x lättare och det bäddar för omöjlighet att hålla sig trogen i början efter BB när han fortfarande är hypad.
2020-03-12, 21:37
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon visste om att Izabella skulle ryka så tror inte alls hon bryr sig. Hon var inte nära med henne, låg inte ens i sängen med henne
Så jag är bara glad vi slipper hennes mundiarré! Försöker klura ut hur jag kan stänga av Lisa2 mic så jag slipper lyssna på hennes asgarv hela tiden. Du råkar inte vara bra på att hacka in dig i system?

Edit: Fan vad mycket skrattgubbar. Känner mig som Lisa2
Det är sant. Men hon skulle bara veta hur nära det var ( kändes det som iaf ). Vi får ju aldrig se några % på resultaten.

HAHA är helt med dig där, fyfan vad hon är irriterande. Kan inte någon trycka in en kokosnöt i truten på henne så man slipper höra hennes fejkgarv som hon lagt till med för att hon tror att hon går hem ute i stugorna av att vara så äckligt överpositiv!

Jag gillar negativa människor som är realister!
2020-03-12, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Därför är det extra kul att han är kvar.

Ja men folk verkar ju tro att de ville ha kvar Isabella. De brydde sig inte ett skit att hon åkte ut. De sved bara att Glasman fick vara kvar.

Jag röstade kvar honom. Vill att amilia ska åka. Mergim kan få stanna han är så obekräknelig så det är kul att se.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Berätta för i helvete vad glaskuk fick för pris nuuuuuuuuuuuu

Gonorré?
Bannlyst
Martin får ju först lära sig läsa innan han jagar fruntimmer.
Medlem
foxieroxies avatar
Frida: Vad finns det mer för husmanskost?
- Tacos
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Ja, varför får vi inte se dom? Gömmer dom sig i bikten eller? Jag skulle vilja höra några av lillslinkans historier.
Det hade man kunnat trott, men nu vet vi ju bättre än att tro att Amilia + 1 skulle få plats där
2020-03-12, 21:39
Medlem
Lisa2: jag är väldigt lättroad. HAHAHAHA

Nooooo shit!
2020-03-12, 21:39
Medlem
Bulletzs avatar
scuffed Lisa.. Vad går hon på?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto