Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Nej Julia skulle nog ta det. Om inte hon fortsätter snacka ned Jassa för folket på andra forum börjar ogilla henne.
Ja möjligt.
En annan sak jag inte vet om ni tänkt på men jag räkna iaf ut det att när dom två nya deltagarna philip och frida kom in så skulle dom vara dom två sista som kom in i huset.
Eftersom om en person ryker varje vecka hade det betytt att 2 var kvar sista veckan.
Nu rykte dock en deltagare innan måndagens live, vilket betyder att vi kommer få in ännu en ny deltagare i huset.
Då hoppas jag på antingen 1, Feminin snygg brud, 2, playersnubbe nr2