2020-03-12, 21:02
  #66397
Medlem
herpesvårtas avatar
Lustigt hur ca 30 troll konton försvann ur denna tråden samma sekund som Glasman vann
2020-03-12, 21:03
  #66398
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Lustigt hur ca 30 troll konton försvann ur denna tråden samma sekund som Glasman vann



gött skönt å slippa dem
2020-03-12, 21:03
  #66399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talgkotte
Förmodligen en ”Robinson-statyett”, så han blir immun på måndag.

Statyett i Robinson = immun

Aha okej då förstår jag, men in med skiten, folk måste sova fattar inte bög brother det... xD
2020-03-12, 21:03
  #66400
Medlem
PyjamasXLs avatar
Man ser genom Glas1s långkalsonger att han har PLÄP. Har ni tänkt på det?
2020-03-12, 21:04
  #66401
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Lustigt hur ca 30 troll konton försvann ur denna tråden samma sekund som Glasman vann
Skönt
2020-03-12, 21:04
  #66402
Medlem
askungens avatar
Tyckte att Robinson-vecka verkade kul, men börjar bli tråkigt nu. Ska den hålla på till söndag?
2020-03-12, 21:04
  #66403
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Har det avslöjats vad som fanns i påsen ??
Nä bb är sega som vanligt kommer väl vid 03:00
2020-03-12, 21:04
  #66404
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Lustigt hur ca 30 troll konton försvann ur denna tråden samma sekund som Glasman vann
Så skönt!! Hoppas att man nu kan börja få förtroende för denna grupp igen!
2020-03-12, 21:05
  #66405
Medlem
Lord2Moynes avatar
Rammi73

Väntar fortfarande på din analys! Du hade ju facit i och med din tvärsäkra facebookgrupp sa du!

2020-03-12, 21:05
  #66406
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Korrekt.
Imponerande.
2020-03-12, 21:05
  #66407
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Man ser genom Glas1s långkalsonger att han har PLÄP. Har ni tänkt på det?
Haha japp, det har noterats!
2020-03-12, 21:06
  #66408
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Rammi73

Väntar fortfarande på din analys! Du hade ju facit i och med din tvärsäkra facebookgrupp sa du!


Kärringen är väl på restaurangen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in