2020-03-12, 17:10
  #65257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
utegården nu nu ska vickan göra en jassa
Vad har de bråkat om??
2020-03-12, 17:10
  #65258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Dom flörtar som fan i köket nu

Vad är det jag sagt till er 100 gånger, julia dör för Alex hon vill ha svart kuk i sig
2020-03-12, 17:10
  #65259
Medlem
foxieroxies avatar
Jassa är rak.
2020-03-12, 17:11
  #65260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Vad har de bråkat om??


nej hon kommer gola ner dem andra för jassa som jassa gör för dem andra
2020-03-12, 17:11
  #65261
Bannlyst
Men nu babblar Jasse och Victoria om röstningen, det skulle man ju inte få.
2020-03-12, 17:11
  #65262
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Varför vill du att Amilia eller Mergim ska vinna?
Sluta attackera folk som vill ha ut Glasjuden. Amilia och Mergim kommer åka ut i deras första omröstning. De kan inte vinna.
2020-03-12, 17:11
  #65263
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Han borde inte ha planerat att ta ut Jas-
Nej, det borde han inte. Juden konspirerar och konspirerar, har perversa tankar och dessutom så har han PLÄP.
2020-03-12, 17:11
  #65264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Nej inte bara i 10 min. Glasman är en så viktig karaktär att det skulle ge efterskakningar programmet ut.

Han kommer lämna ett stort tomrum efter sig och det är det som är så kul, i want the drama

Vem tänker ens på att Lisa fick ut Anty längre? Det var en STOR grej men den enda som bryr sig om det nu är nog Anty
2020-03-12, 17:11
  #65265
Medlem
Sakariaskramforss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Varför vill du att Amilia eller Mergim ska vinna?
Alltså Sami kommer ju inte vinna om han fortsätter hänga "med föräldrarna på stan" Glasman.
Glasman drar ner hela gruppen inte bara sami.... men mest sami.
Ut med muppen glasman
2020-03-12, 17:12
  #65266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Du är nu officiellt supporter till Amilia! Grattis!

Verkligen inte, Amilia kommer aldrig vinna BB. Sami kommer ta det.

Det där är bara skitsnack, röstar vi ut glasman kommer det bli drama och kul tv.

Röstar vi ut Izabella kan man lika gärna stänga av liven tills nästa måndag, så dött är det där inne för tillfället.
2020-03-12, 17:12
  #65267
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Sluta attackera folk som vill ha ut Glasjuden. Amilia och Mergim kommer åka ut i deras första omröstning. De kan inte vinna.

Varför vill du att Amilia eller Mergim ska vinna?
2020-03-12, 17:12
  #65268
Medlem
foxieroxies avatar
Jassa tycker att vissa personer i Rainbow jobbar för sig själva. Hon tycker det är äckligt beteende. Tror hon menar Glasman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in