Tänkte lite på de, hur fan ska dom göra på måndag? De lär ju bli en immunitets tävling imorgon, men ska dom ha en makt tävling också då. För de kan ju inte sitta 4 stycken på måndag
Åker glasman ut får Amilia och mergim söttre chanser att hålla sig kvar i tävlingen och sami mindre.
Glasman kan skickas ut om några veckor istället EFTER mergim och Amilia och jassa.
Är det detta ni vill? Känner mig rent av besviken på Flashback....