2020-03-12, 16:54
  #65197
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Röstar ni ut Glasman idag är chansen stor att Mergim eller Amolia vinner BB.

Deras tur kommer.
2020-03-12, 16:54
  #65198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Då är han en tönt.

Men vill du att Mergim och Amilia ska tjäna på detta? För det är precis vad resultatet av att skicka ut Glasman blir!
2020-03-12, 16:54
  #65199
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Nej. Sami har redan vunnit. Finns det chans att rösta ut Glasman idag så tänker jag ta den.

Nej de har han inte om han går ut
2020-03-12, 16:54
  #65200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Då har jassa officiellt bytt till team pinkroom

Nej Jassa kommer gå med i Victorias och Alex grupp tillsammans med Martin !!

Ut med glasman ikväll!!!!
2020-03-12, 16:54
  #65201
Medlem
Tänkte lite på de, hur fan ska dom göra på måndag? De lär ju bli en immunitets tävling imorgon, men ska dom ha en makt tävling också då. För de kan ju inte sitta 4 stycken på måndag
2020-03-12, 16:55
  #65202
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Deras tur kommer.

Det kan bli deras tur efter nästa vecka om Glasman får vara kvar.
2020-03-12, 16:55
  #65203
Medlem
foxieroxies avatar
Hoppas Jass säger: Jag vill rösta med hjärtat och därför har jag valt att rösta ut Glasman.
2020-03-12, 16:55
  #65204
Medlem
Åker glasman ut får Amilia och mergim söttre chanser att hålla sig kvar i tävlingen och sami mindre.
Glasman kan skickas ut om några veckor istället EFTER mergim och Amilia och jassa.

Är det detta ni vill? Känner mig rent av besviken på Flashback....
2020-03-12, 16:56
  #65205
Avslutad
Då kör vi ut Glasman idag. Jag tror Sami blir roligare efter det. Tycker Sami blivit trist på sistone och är inte alls favorit längre.
2020-03-12, 16:57
  #65206
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Röstar ni ut Glasman idag är chansen stor att Mergim eller Amolia vinner BB.
Nej. Om allt går som de vill så kommer de till final med Lennie, och då kommer alla rösta på Lennie som vinnare av BB. Funkar fint för mig.
2020-03-12, 16:57
  #65207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Då kör vi ut Glasman idag. Jag tror Sami blir roligare efter det. Tycker Sami blivit trist på sistone och är inte alls favorit längre.

Sörre chans att Sami vill lämna + större chans att de andra i huset vill ha ut sami.
2020-03-12, 16:57
  #65208
Medlem
drar sami om glasen åker ut är han fan en tönt då förtjänar han inte millen

men tror det bara är taktik för att han vill vi ska rösta på glasen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in