2020-03-12, 16:50
  #65185
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Kolla runt lite på facebook, instagram och även här. Majoriteten säger "ut med Glasman"

Mycket snack och lite hockey.
2020-03-12, 16:50
  #65186
Medlem
burialhexs avatar
Röstar ni ut Glasman idag är chansen stor att Mergim eller Amolia vinner BB.
2020-03-12, 16:52
  #65187
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Alert!Censur...Jasmine snackar skit...Julia har haft rätt hela tiden angående Jassa

Det är la inte så jäkla konstigt hon märker ju att dom andra snackar om henne! Herregud
2020-03-12, 16:52
  #65188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Glasman - 4/5 röster från Lennie mergim amilia izabella jassa

Izabella - 8 Alex Viktoria Martin sami julia Philip frida glasmann

Glasman mot Izabella i en omröstning om vem som åker ut , då tar vi ut juden, är så trött på Honom
Och då får Amilia och mergim som de vill! Och vinner dessutom en till person till deras lag!
2020-03-12, 16:52
  #65189
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Precis! Tänk längre nu alla ni som pratar om att ta ut Glasman. Det ni riskerar i samma stund som han åker ut är att någon ni absolut inte vill ska vinna big brother KANSKE GÖR DET då.

Sami pallar inte från NU till 18e maj utan Glasman.

Skickar vi ut Glasman så har vi automatiskt gett blåvalen en plats i finalveckan.
2020-03-12, 16:52
  #65190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Röstar ni ut Glasman idag är chansen stor att Mergim eller Amolia vinner BB.
Nej. Sami har redan vunnit. Finns det chans att rösta ut Glasman idag så tänker jag ta den.
2020-03-12, 16:52
  #65191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Röstar ni ut Glasman idag är chansen stor att Mergim eller Amolia vinner BB.

Nix kommer aldrig hända
2020-03-12, 16:52
  #65192
Medlem
Chandler Bings avatar
Jag är på, ut med Glasman!
2020-03-12, 16:52
  #65193
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Precis! Tänk längre nu alla ni som pratar om att ta ut Glasman. Det ni riskerar i samma stund som han åker ut är att någon ni absolut inte vill ska vinna big brother KANSKE GÖR DET då.

Sami pallar inte från NU till 18e maj utan Glasman.

Då är han en tönt.
2020-03-12, 16:53
  #65194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Glasman - 4/5 röster från Lennie mergim amilia izabella jassa

Izabella - 8 Alex Viktoria Martin sami julia Philip frida glasmann

Glasman mot Izabella i en omröstning om vem som åker ut , då tar vi ut juden, är så trött på Honom

Då har jassa officiellt bytt till team pinkroom
2020-03-12, 16:53
  #65195
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Nej. Sami har redan vunnit. Finns det chans att rösta ut Glasman idag så tänker jag ta den.

Exakt såhär!
2020-03-12, 16:53
  #65196
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Röstar ni ut Glasman idag är chansen stor att Mergim eller Amolia vinner BB.

EXAKT! För vem kommer dessa köra ut så fort Glasman är ute ur bilden, jo SAMI. Bögrim och Blåvalen ska ut, därför behöver Izabella åka ut idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in