2020-03-12, 16:38
  #65125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Om sami går ut när glasman får lämna då?

Det gör han inte.
2020-03-12, 16:38
  #65126
Medlem
Kommer rösta ut Izabella alla dagar i veckan. Jassa hade gärna fått ryka också för allt runt henne är för tråkigt.

Vill absolut ha kvar Glasman.
__________________
Senast redigerad av Nishti 2020-03-12 kl. 16:45.
2020-03-12, 16:38
  #65127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jasse o martin pratar om röstningen, är ju förbjudet.

Verkligen.
2020-03-12, 16:39
  #65128
Bannlyst
Nu ligger Jasse och Martin och snackar om röstningen.
2020-03-12, 16:39
  #65129
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Fan va onödigt att gå med i BB om man ska lämna för att ens kompis åkte ut.
INTEGRITET stavas det handlar inte ngt vad du yrar om utan dem vet blir Glasman utröstad så går dem, Dem har båda varit på väg ut tidigare men Glasman har stoppat dem så du får se!
2020-03-12, 16:39
  #65130
Medlem
kermiths avatar
Glasman kommer inte ryka och det kommer inte stå mellan Izabella och Glasman. Har ni inte följt liven?
Skulle det mot förmodan stå mellan Izabella och Glasman så är vi mobiliserade att rädda Glasman. Är ni fan kloka i skallen ens att välja Izabella?
2020-03-12, 16:39
  #65131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Jag tänker också exakt såhär! Gillar Bella kanske lite mer, min i övrigt on point!

Yeah.
2020-03-12, 16:39
  #65132
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jasse o martin pratar om röstningen, är ju förbjudet.

De pratar inte om röstninge. De pratar om Rainbows flera timmars spekulerande och att Glasman är rädd för att åka.
2020-03-12, 16:40
  #65133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det är redan bekräftat att en lämnar huset idag. inget gränsland.

Åh fan. Men inte fan röstar vi väl ut Glasman än?!
2020-03-12, 16:40
  #65134
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Det gör han inte.

Om han gör det då?
Skulle inte förvåna mig om han drar. Verkar skapligt trött på alla där inne
2020-03-12, 16:40
  #65135
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Glasman kommer inte ryka och det kommer inte stå mellan Izabella och Glasman. Har ni inte följt liven?
Skulle det mot förmodan stå mellan Izabella och Glasman så är vi mobiliserade att rädda Glasman. Är ni fan kloka i skallen ens att välja Izabella?
Många tomtar i andra grupper verkar vilja rösta så Bella blir kvar!
2020-03-12, 16:40
  #65136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Nu ligger Jasse och Martin och snackar om röstningen.


FÖRBJUDET JU


autonominering

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in