2020-03-12, 16:22
  #65077
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Kan man se rösterna någonstans?


https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp
2020-03-12, 16:22
  #65078
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Glasjuden har minst 1 röst nu, hur många slutar det på

3-4 st får han nog
2020-03-12, 16:23
  #65079
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
De kommer mest troligt att få välja mellan två personer som du skriver.
En är definitivt Izabella den andra mycket troligt är Jassa. Det är väl så planen har varit.
För Jassa bör ta Izabella.


nej kommer ju bli glasjuden mot izabella vi kommer få rösta om
2020-03-12, 16:24
  #65080
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Glasjuden har minst 1 röst nu, hur många slutar det på

Hur vet vi det? Har ej kollat 😬
2020-03-12, 16:24
  #65081
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Hur vet vi det? Har ej kollat 😬

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp
2020-03-12, 16:25
  #65082
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
3-4 st får han nog
Risk finns Jassa gör ngt överilat i bikten är känslan tyvärr men vad är frågan!
2020-03-12, 16:25
  #65083
Medlem
foxieroxies avatar
Martin valde Bella.
2020-03-12, 16:25
  #65084
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej kommer ju bli glasjuden mot izabella vi kommer få rösta om

Det beror på om de bestämde att rösta på Jassa när det är anonyma röster.
2020-03-12, 16:26
  #65085
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Det beror på om de bestämde att rösta på Jassa när det är anonyma röster.


nej bella plan a tror dem håller sig till det
2020-03-12, 16:27
  #65086
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Risk finns Jassa gör ngt överilat i bikten är känslan tyvärr men vad är frågan!

Ska bli väldigt intressant att se vem hon väljer. Kanske rent av Glasman med tanke på att hon tycker han ska bestämma hela tiden.
2020-03-12, 16:27
  #65087
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Risk finns Jassa gör ngt överilat i bikten är känslan tyvärr men vad är frågan!

Hur många röster glasman får. Mergim, amilia, lennie. Sen tror jag bella kommer rösta på han också
2020-03-12, 16:27
  #65088
Medlem
__Alez__s avatar
Så Glasman vs Izabella där vi bestämmer?

Då var det den omröstningen som gjordes på hemsidan förut som gäller alltså?
Borde ju bli iza ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in