2020-03-12, 16:17
  #65065
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
I appen står att tittarna får rösta om vem som ska ut, alla har väl tolkat det som att deltagarnas öråd nominerar två personer och sen får titta fälla avgörandet.

Aha, då är jag med. Tack!
2020-03-12, 16:17
  #65066
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Okej det har jag missat. Skönt ändå.

Nej du har inte missat något hon är populär, frågan är bara hur populär hon är då det finns en klick som postar hela tiden.
2020-03-12, 16:17
  #65067
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Hann Glasman ta snack med Martin? Eller vågade han inte?


han fick inte av sami som tyckte dem skull avvakta tills efter örådet ifall det inte kom en tävling innan så dem inte röjer sig ifall dem inte behöver rösta på jassa
2020-03-12, 16:19
  #65068
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Fast det tror jag mer handlar om att Jassa dragit sig undan mer och mer med en kille, inte att det är just Martin. Jag har inte uppfattat Julia som att hon bryr sig mycket om sådana skitsaker.
Behöver inte kalla henne falsk för att hon hänger mer med Martin dock.
2020-03-12, 16:19
  #65069
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Hon har garanterat läst här. Tycker båda nykomlingarna verkar bra.

Var först mer för Philip men Frida börjar ta för sig mer.
Däremot izabella, bidrar inte med något bara skeppa.

Hon sade innan hon gick in att hon har följt BB slaviskt. Säker hängt på FB också.
2020-03-12, 16:20
  #65070
Medlem
Glasjuden har minst 1 röst nu, hur många slutar det på
2020-03-12, 16:20
  #65071
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Behöver inte kalla henne falsk för att hon hänger mer med Martin dock.


Det har jag inte sagt heller.
2020-03-12, 16:20
  #65072
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vi kanske får rösta hem en av de två som får flest röster?

Föregående talare sa att de får nominera två, så nu blev jag osäker. Tänkte först att det var som du skriver, men det är alltså inte helt klart någonstans vad som menas med tittarnas utröstning då?

Ja i får väl se helt enkelt, jag är hemkommen från jobbet och bänkad i soffan och redo för action.
2020-03-12, 16:21
  #65073
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Glasjuden har minst 1 röst nu, hur många slutar det på

Kan man se rösterna någonstans?
2020-03-12, 16:21
  #65074
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Det har jag inte sagt heller.
Julia har sagt det flera gånger nu.
2020-03-12, 16:21
  #65075
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
I appen står att tittarna får rösta om vem som ska ut, alla har väl tolkat det som att deltagarnas öråd nominerar två personer och sen får tittarna fälla avgörandet.

De kommer mest troligt att få välja mellan två personer som du skriver.
En är definitivt Izabella den andra mycket troligt är Jassa. Det är väl så planen har varit.
För Jassa bör ta Izabella.
2020-03-12, 16:22
  #65076
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Kan man se rösterna någonstans?
Nej, men mergim har röstat på glasman så där är minst 1 röst på han

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in