Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Vi kanske får rösta hem en av de två som får flest röster?
Föregående talare sa att de får nominera två, så nu blev jag osäker. Tänkte först att det var som du skriver, men det är alltså inte helt klart någonstans vad som menas med tittarnas utröstning då?
Ja i får väl se helt enkelt, jag är hemkommen från jobbet och bänkad i soffan och redo för action.