2020-03-12, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Ingen vågar säga när Martin är med att de vill ha ut Jassa.
Det bevisar ju bara hur fega de är. De snackar hela tiden om ''fair game'' osv, men de spelar så jävla fult allihopa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja jo förr eller senare blir de ju så. Men fan de är ju 2 månader kvar, för tidigt att börja med taktik nu. De kommer komma in minst 5 pers till innan man kan börja tänka "nån av oss som är härinne kommer vinna allt"
Nej de, eller Glasman, fattar att vi aldrig kommer göra en ny till vinnare. Det har gått för lång tid. Nya deltagare har aldrig någon chans mot original crewet.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Ursäkta Julia??
''Jasse tar inte vara på vår vänskap..''

Nej men vad fan gör du då??? Du står ju och talar om hur äcklig hon är typ KONSTANT.
Ahhhh jag blir så provocerad och arg av detta. Vill bara berätta allting för Jasse.

Julia är slut i huvudet.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
För mig är det tvärtom. Äntligen så får han skina och visa sina taktiska sidor. Det har varit trökigt till nu.

Den enda med hjärna därinne.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, alla har fått samma information. DC har dock inte följt Lennie, Amilia och Mergim typ alls, så vet inte hur snacket gått där.

Finns inte mycket att följa. Mergim kommer lacka ikväll och få sin tredje varning!
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunniest
Mitt första inlägg ever här på fb. Nu kan jag inte hålla mig längre.
Jassa må vara naiv men hon är ingen elak människa. Jag tycker att Glasman/ Sami/Juliapakten är skamlösa mot Jassa.
I nuläget kommer jag att rösta kvar Jassa mot alla dessa tre.

Bra första inlägg där Jag skulle också rösta kvar henne mot dem.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
För mig är det tvärtom. Äntligen så får han skina och visa sina taktiska sidor. Det har varit trökigt till nu.
Ser du hellre Glasman som vinnare än Sami?
2020-03-12, 12:29
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Tror jag inte. De vet att Sami är storfavorit så de spelar nog med.
De jag menar är att han inte bara talar för sig själv utan för hela Rainbow.
Philip kan behöva röstas ut redan på måndag och då är det dumt att ge dom löften, vilket de lätt blir om man fortsätter att prata efter att taktiken egentligen är slutpratad.
Medlem
Vet vi vem rosa rummet kommer rösta på? Glasman?
Medlem
Är vi säkra på att tittarna har sista ordet idag? Isåfall hade det ju varit guld att se Glasmans och Julias min när Jasse kommer tillbaka, om dom röstar ut henne. Falska jävlar.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Precis, han anpassar omständigheterna till sin fördel på alla sätt. Lite det jag menade. Om det är ärligt spel enligt dig så hoppas jag nästan att du driver

Ärlig är det sista han är! Kan man inte rösta på henne (face-to-face) oavsett omständigheter så är man bara en liten lort.
Va? Vågar rainbow bara rösta på Jasmine om röstningen är anonym?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Samma här. Det är sjukt hur man kan ändra sin åsikt om deltagarna varje vecka då jag aldrig störde mig på Sami eller Julia innan utan bara på Glasman. BB är inte bra för min psykiska hälsa.
Samma här, måste nog öka min dos sertralin för att ens överleva.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in