2020-03-12, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .a.m.s.
Ljög precis Viktoria om att Amilia sa ”de ska ut en efter en och packa sina väskor” när det var i själva verket VIKTORIA som sa dessa ord strax innan Lisa åkte?!

Det du citerar är ett citat från en legend som heter Patzy som dem nämner då och då med glimten i ögat och det lyder "Nu har jag packat mina väskor!! Nu ska ni ut en efter en!!" Något sånt.
2020-03-12, 11:57
Medlem
Globalisten55s avatar
Jasmine är så fruktansvärt naiv
2020-03-12, 11:58
Medlem
foxieroxies avatar
Var var Jassa när Sami och Julia sade att de vill ha ut henne?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Jasmine är så fruktansvärt naiv

verkligen helt sjukt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Tror vi kommer få rösta vem som ska lämna mellan dom två som får flest röster.

Isåfall borde vi rösta ut Jasmine om hon är en av dom.

Känner jag PK big brother rätt kommer dom få reda på detta och sen pakta ihop sig och lägga 5 röster var på philip och izabella så vi får rösta mellan dom.

Tråkigt om det är så vill att någon av dom andra 4 ska stå emot izabella i en tittaromröstning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Helt riktigt. De har egentligen större följe för Amelias gäng är tre personer. Och Lennie svajar egentligen. Så Amelia gänget är egentligen två personer plus lite grann Lennie.
Exakt. Och de resonerar ju väldigt rimligt kring att Izabella bara kommer närmare och närmare Mergim, och att det är bäst att ta ut henne framför Philip.
2020-03-12, 11:59
Medlem
Rainbow team är just nu 100 gånger värre än vad pinkroom var just nu. Ingen verkar heller våga säga till Alex om att han blev sur över att Amilia inte sabbade silvertejp utmaningen så att Alex kunde gå säkert. Så han ville lika mycket körs legmatch.
2020-03-12, 12:00
Medlem
Alex hatar verkligen Mergim. Tycker han är rätt patetisk som alltid ska prata skit om en snorunge som är mycket yngre än honom. Är det agg kvar från Anty situationen?
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neonnela
Så sant! Hon är känslostyrd och har en oförmåga att tänka taktiskt. Tvärtemot dig tycker jag att detta är en tillgång i huset. Det blir mer intressant med någon som inte är lojal mot sin grupp för spelets skull. För henne är varje dag en ny dag där man kan bli kompis med någon på 20 min och då finns det inga grupper längre i hennes huvud. Absolut naivt och en nackdel för henne då folk inte kan lita på henne. Men hur kul hade det varit om alla var supertaktiska? Hade blivit så förutsägbart.
Jo absolut, men hur länge orkar man med sådant då? Jag tycker snarare att det är mer intressant och underhållande att se ett smart, snyggt spel (trots att skg egentligen inte tycker att de hör hemma i BB) snarare än ett naivt kollotänk, det gör en bara frustrerad och får en att undra vad sjutton den personen gör där. Sen är det en definitiv nackdel att vara så känslostyrd, de vinner aldrig.
Medlem
Det kommer alltså inte hända någonting mer idag, inga tävlingar eller någonting som de spekulerar kring, förutom att de ska rösta till örådet vid 14 - och sedan själva örådet vid 18 i kväll?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Alex har sagt något vääldigt snarlikt om de han nu paktar med.

Exakt!! Både Viktoria och Alex är riktiga ormar.
2020-03-12, 12:01
Medlem
ÄLSKAR att de jobbar för att Amilia och Mergim inte ska vinna BB 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in