Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Kan "Gräsvattnar-Steffe"ha varit "Blod-avspolar-Steffe" under just den då aktuella natten? .. eller var gräsmattan enbart törstig?
"Blod-Plösar-Steffe" borde nog ha bränt upp skorna i sin panna istället för att då ha försökt att spola bort blodet från LW.
Jag tycker att Y*da-Kungen "Steffno-fager" bara blir märkligare och märkligare för varje dag som går, det är partikuljära svar som våran gode "Blod-Plösar-Steffe lämnar ifrån sig inom rättssalen.
KammarÅklagaren Åsa Hiding och hennes närmaste medarbetare har det avgörande trumfkortet i detta mordfallet, försvarsadvokaten IB och kompani får nog troligen hålla sig till "Skogs-Mollgorna" samt trippel-sperman i och på LW:s trosor.
Mvh/ @JokerMannen
Jag tror, som innan, att han spolat av sig blod andra rester från LW på den lite gräslösa fläcken och sedan fick han panik då det varit torrt länge (och jordskorpan hård och kompakt) och vattnet flöt åt sidorna istället för att dra ner i jorden.
Och det tror jag även att åklagare och polis funderar över. Annars hade det inte varit sådant fokus på vattningen. Varken från SD´s sida eller som nu med åklagaren.
Har nu offrat ett par träningsskor. Stuckit mig i fingret och blött på plösen. Skorna står ikväll i diskmaskinen där de ska köras på lägsta värme. Sen får de ta och torka några dagar. Och sen ska jag skära isär plösen.
Jag ger mig tusan på att blodet (som är en tjockare substans än vattnet) kommer att samlats mitt inne i plösen. Men inte synas på utsidan.
"CSI for Dummies" får bli min nästa bok som jag skriver.
#TeamÅsaHiding