2020-03-12, 10:32
Medlem
Det kommer högst troligt gå till såhär, alla får lägga en röst sen de 2 som får flest röster så kommer vi få uppgiften att rösta ut en av de 2. hoppas innerligt att det är jasse/glasjuden som får lämna kanske oxå negern men han har bra stöd från båda sidor.
2020-03-12, 10:32
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
enligt hemsdian står det att Deltagarna får bestämma vilka DE vill ska lämna så tror vi kommer få rösta mellan 1-2 deltagare om vem som sa lämna
Var det typ inte det jag sa? 😀 Jag tolkade det som att de fick rösta ut någon och så får vi tittare bestämma om personen ska stanna eller inte, det som hände Jasse för några veckor sedan, men det kanske står mellan två stycken.
2020-03-12, 10:33
Medlem
Hoppas på allt att det är glas som får lämna ikväll !!!!!
2020-03-12, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Säg någonting den människan inte kan, vet eller erfarit 😄
Hon kan allt!
”Jag är friskvårdsmassör” sa hon innan till Glasman när han sa han inte vågade få massage av henne. Vet inte hur hon har hunnit utbilda sig till så mycket med tanke på hennes ålder
2020-03-12, 10:34
Medlem
Tror de kommer få lägga sin röst öppet också, så att det blir lite mer drama, eller vad tror ni?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det kommer högst troligt gå till såhär, alla får lägga en röst sen de 2 som får flest röster så kommer vi få uppgiften att rösta ut en av de 2. hoppas innerligt att det är jasse/glasjuden som får lämna kanske oxå negern men han har bra stöd från båda sidor.

Negern skulle aldrig bli nominerad av huset!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Glasman är taktik snackare.
Den enda skitsnackaren är Amelia. Mergim är nästan bättre i det läget.
Utan fettot hade han säkerligen varit helt annorlunda. Man märker att han kan ha bra sidor faktiskt. Men Amelia triggar honom hela tiden. Lennie går dock inte på den niten.
Bara man får ut henne som man får ut Anty så är jag säker på att det blir en mycket bättre stämning i huset.
+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Var det typ inte det jag sa? 😀 Jag tolkade det som att de fick rösta ut någon och så får vi tittare bestämma om personen ska stanna eller inte, det som hände Jasse för några veckor sedan, men det kanske står mellan två stycken.

jo kanske var det du menae jag tolkade kanske fel

glasman kommer ju 100% vara en vi kommer få rösta på iallafall
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Ja det vore kul att slippa det mongot, han tror att han kan glassa sig fram och leda men samtidigt så kanske sami tröttnar och drar, så bästa vore ifall jasse drog
2020-03-12, 10:35
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Kommer inte att hända.
Blir Philip eller Izabella.
2020-03-12, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tror de kommer få lägga sin röst öppet också, så att det blir lite mer drama, eller vad tror ni?
Det hoppas jag verkligen, kommer bli bråk garanterat
2020-03-12, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja det vore kul att slippa det mongot, han tror att han kan glassa sig fram och leda men samtidigt så kanske sami tröttnar och drar, så bästa vore ifall jasse drog

Där håller jag inte med dig! Jassa är en av mina favoriter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in