2020-03-12, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Hoppas att ingen sitter säkert

*host*Mergim*host*
Bara å hoppas, dock tror jag de som sitter säkert sitter just säkert xD
2020-03-12, 10:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
De borde väl ha kastat pingisbollar istället för att slösa på ägg .
Eller tennisbollar. Sjukt att man slösar med mat.
2020-03-12, 10:26
Medlem
herpesvårtas avatar
Ska bli spännande med öråd ikväll, trodde aldrig någon skulle ryka faktiskt. Visserligen får vi rösta kvar personen om vi vill men förhoppningsvis är det fel person det handlar om så kan man rösta nej.
2020-03-12, 10:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nicolinxxx
Jo jag kollar live! Men inte lika ofta som dig då kanske Men jag upplever dom som mycket mer skitsnackare. Glasman är riktigt illa själv! Han borde definitivt lämna.

Jag har följt denna veckan rätt så noggrant, förra veckan blev det betydligt mindre. Jag är helt ärlig med att jag har sett, Jasse, vid tre tillfällen tala illa om Julia och Glasman. Hon har mer rört sig mot Victoria och Alex.
2020-03-12, 10:27
Medlem
MrsVanity1s avatar
Mitt i allt kommer förhoppningsvis träbalken i toaletten lossna under negerns pull ups !
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-03-12 kl. 10:29.
2020-03-12, 10:28
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Gula laget är så sjukt kassa på tävlingar! Viccan som vanligt med överlägsen ton ”Jag är pricksäker Lennie så det kommer gå bra!”
Säg någonting den människan inte kan, vet eller erfarit 😄
2020-03-12, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ska bli spännande med öråd ikväll, trodde aldrig någon skulle ryka faktiskt. Visserligen får vi rösta kvar personen om vi vill men förhoppningsvis är det fel person det handlar om så kan man rösta nej.

enligt hemsdian står det att Deltagarna får bestämma vilka DE vill ska lämna så tror vi kommer få rösta mellan 1-2 deltagare om vem som sa lämna
2020-03-12, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
enligt hemsdian står det att Deltagarna får bestämma vilka DE vill ska lämna så tror vi kommer få rösta mellan 1-2 deltagare om vem som sa lämna

Det är så jääävla synd att röda laget sitter säkert måste jag säga
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicolinxxx
Jo jag kollar live! Men inte lika ofta som dig då kanske Men jag upplever dom som mycket mer skitsnackare. Glasman är riktigt illa själv! Han borde definitivt lämna.

Glasman är taktik snackare.
Den enda skitsnackaren är Amelia. Mergim är nästan bättre i det läget.
Utan fettot hade han säkerligen varit helt annorlunda. Man märker att han kan ha bra sidor faktiskt. Men Amelia triggar honom hela tiden. Lennie går dock inte på den niten.
Bara man får ut henne som man får ut Anty så är jag säker på att det blir en mycket bättre stämning i huset.
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Spännande
Medlem
Jag har inte följt BB-live och temat expedion robinsson denna vecka, men första intrycket av de nya deltagarna var att huset fått in en Lisa 2 och att den nya killen tror jag är en flummare.
2020-03-12, 10:31
Medlem
aina08s avatar
BB-gruppen på Facebook har omröstning om vem som är tittarnas favorit.
Även om de bara gått 40min så stämmer de ganska exakt som jag trott tidigare.
Hade dock trott att Julia var högre upp.
https://minfil.com/r8Y5hfhdo8/bbb_jpg

Sami
Jasmine
Viktoria (högre än ja trott)
Glasman
Lennie
Alex
Julia (lägre än ja trott)
Mergim
Amilia
Izabella
Philip
Frida

Philip och Frida helt utan röster. Izabella 1 röst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in