2020-03-12, 03:58
Bannlyst
Vilka är vakna
2020-03-12, 05:13
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Börjar störa mig som fan på Julia och Glasman. Riktigt fult att konstant snacka skit om någon annan bakom dennes rygg istället för att bara ta diskussionen med vederbörande.

Julia är ju dessutom helt psycho och alla måste alltid rätta sig efter hennes regler, annars stormar hon ut ur rummet (topless). Det kan förvisso vara lite underhållade i små doser.
2020-03-12, 05:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Kollar det senaste avsnittet nu...

Sami: "Aaa men välkomna till Fiji då."
Lisa2: "JAA HAHAHAHAHAH!!!!"

Ja, det är ju helt INSANE att han sa så, Frida!
2020-03-12, 05:48
Medlem
SpiritedawayFFSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad har hon gjort som visar att man inte kan lita på henne? Att hon är ihop med Martin?

Jag började ogilla henne rejält efter hennes tid i lilla big brother
2020-03-12, 05:56
Medlem
SpiritedawayFFSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Börjar störa mig som fan på Julia och Glasman. Riktigt fult att konstant snacka skit om någon annan bakom dennes rygg istället för att bara ta diskussionen med vederbörande.

Julia är ju dessutom helt psycho och alla måste alltid rätta sig efter hennes regler, annars stormar hon ut ur rummet (topless). Det kan förvisso vara lite underhållade i små doser.

Jag älskade Julias reaktion på robinsonvecka och kokosnötter tänk att ha den energin precis efter att du vaknat
2020-03-12, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
Vad du ”känner” är irrelevant när det finns fakta. Droppa n-ordet bara, hur svårt kan det va.
En neger är väl en neger oavsett.
Om vi kallar Amilia för tjockis, blåval etc så kan vi kalla Alex för neger.
2020-03-12, 06:09
Medlem
Jag hoppas det inte blir en till säsong av bb efter detta , när man läser på olika sociala medier att anhöriga mår dåligt hemma under detta för att mobbingen är så stor mot deras familjemedlemmar. dom vädjar i olika forum att folk bör tänka till vad som skrivs om dom i huset mm men ändå blir det bara värre o värre .
Dom är rädd att dom i huset ska må så dåligt när dom kommer ut att dom inte kan leva en normalt liv .
Skrämmande hur detta samhälle är nu .
Får se om TV4 kommer att aggera o avbrtya denna säsong Pga den mobbing som är .
2020-03-12, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
En neger är väl en neger oavsett.
Om vi kallar Amilia för tjockis, blåval etc så kan vi kalla Alex för neger.

Haha, logiken Att folk tar sig friheten att kalla folk all möjlig skit i den här tråden är uppenbart. Är inte mer ok för det.

Hursom, kommer inte gå in i nån diskussion om detta. Fortsätt ni för det komiska är att det är ni som framstår som inkompetenta.
2020-03-12, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
Haha, logiken Att folk tar sig friheten att kalla folk all möjlig skit i den här tråden är uppenbart. Är inte mer ok för det.

Hursom, kommer inte gå in i nån diskussion om detta. Fortsätt ni för det komiska är att det är ni som framstår som inkompetenta.

Det är inte ens komiskt att dessa inkompetenta mobbare o elaka människor här tror dom är tuff bakom en skärm men så är det så osäkra i verkliga livet . Komiskt nä , bara tragiskts att dom själva mår så dåligt att dom inte kan förstå vad dom orsakar
2020-03-12, 06:29
Medlem
PikantDeluxes avatar
Citat:

Att ingen märker att Julia arbetat konstant ett tag nu för att skylla all skit hon kan på Jassa?! Julia är ju riktigt manipulativ och vinklar allt med Jassa negativt, hon har i små doser gett info till Sami och Glasman som ger en felaktig bild av Jasmin... överdrivit, ljugit, små, små knivhugg. Å det verkar som att alla som tittar faller för det hon säger med. Hon målar upp Jasmin som ett jättehot som vänt sig mot dem och all möjlig skit. Jasmin är helt ofarlig, hon är dessutom ingen smart mastermind som kan manipulera sönder huset. Jag upplever att bilden av Jasmin just nu enbart är uppbyggd på hur Julia målat upp henne.

Å inte fan har Martin och Jasmin nån jävla pakt som Julia vill påskina: "du o jag i final baby". Märker ni inte hur jävla hårt och systematiskt Julia arbetar för att få bort Jasmin och har gjort det ett tag. Hon kommer aldrig att ge sig... Det här är inget än personliga oförrätter gentemot Julia själv, som hon nu ska ställa till rätta. Precis som när hon manipulerar och trycker på knappar hos andra som får dem att tappa topplocket.

Julia vill ha Glasman och Sami för sig själv, för hon tror att de är vägen till en vinst...därför måste hon komma emellan dem och Jasmin genom att aktivt frysa ut J och få dem att inte vilja ha kvar henne.
Senast redigerad av PikantDeluxe 2020-03-12 kl. 06:35. Anledning: Repetivt, svårläst
2020-03-12, 06:41
Medlem
Citat:

Alla snackar ju slit om varandra där inne
2020-03-12, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Jag hoppas det inte blir en till säsong av bb efter detta , när man läser på olika sociala medier att anhöriga mår dåligt hemma under detta för att mobbingen är så stor mot deras familjemedlemmar. dom vädjar i olika forum att folk bör tänka till vad som skrivs om dom i huset mm men ändå blir det bara värre o värre .
Dom är rädd att dom i huset ska må så dåligt när dom kommer ut att dom inte kan leva en normalt liv .
Skrämmande hur detta samhälle är nu .
Får se om TV4 kommer att aggera o avbrtya denna säsong Pga den mobbing som är .

Menar du mobbingen här eller där inne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in