2020-03-11, 23:17
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Oj, du älskar verkligen Jassa

Julia är min favorit men jag börjar bli redigt förbannad på henne!

Julia var på väg att lämna under sportlovsveckan. Vem tröstade och övertygade att hon skulle vara kvar? Jasse!
2020-03-11, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .a.m.s.
Jag lyssnar nog hellre på Amilias historier än detta som pågår just nu.
Verkligen! Här verkar ju knappt folk vara talföra. Så värdelös lek!
2020-03-11, 23:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Du är ett uppenbart troll. Ge dig nu. Har Jassa dissat dig irl eller vad är grejen? Du sprider BARA falsk info.

Go girl. Du är verkligen aggressiv. Din dynga lär gå hem bland dina 12 åriga "posse" men inte här med OGs.
Du spammar bara tråden så läs "min ponny" istället eller besök bajsbaljan så du inte spricker
Medlem
Kul Lennie!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Julia är min favorit men jag börjar bli redigt förbannad på henne!

Julia var på väg att lämna under sportlovsveckan. Vem tröstade och övertygade att hon skulle vara kvar? Jasse!
Problemet är att Julia lyssnar för mycket på Glasman. Glasman kör med manipulativa metoder. Sen är ju Julia svartis på Martin och Jassa också.
2020-03-11, 23:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vi får iaktta henne och se om hon fortfarande är värdig Rainbow. Undrar om hon skriker och härjar för hon tror folk gillar det? Minns inte att hon skrek lika mycket första veckorna. Eller har jag förträngt det, då jag gillade henne mer?

Gillade också henne skarpt. Men något har hänt sen Lisa stack, kan inte sätta fingret på vad ännu
2020-03-11, 23:21
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vad blev det nu censur för?

Det är ju ändå mysigt att ha alla samlade på ett ställe. Men de kan väl köra lite smaskigt som sanning eller konka, eller liknande lek?
Jag har fått för mig att när det blir censur, som i det här fallet,pratar redaktionen med dem och ger en fingervisning eller ber dem göra annat och det vill de inte att vi skall se och höra.
Deltagarna är redaktionens små nickedockor😉
2020-03-11, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Verkligen! Här verkar ju knappt folk vara talföra. Så värdelös lek!

Äntligen, folket förstod hur tragiskt tråkigt deras lek var och Amilia fick återta sin historia och fantastiska talförmåga.
2020-03-11, 23:23
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag skulle så jävla gärna vilja hålla med dig men Jassas senaste "behaviour" gör mig orolig.

Ni måste tro på det! Jag säger inte heller att Jassa ska vara med ändå till finalveckan men nånstans kring dag 55-70 kan hon plockas ut, liksom Glasman för han kommer hugga som fan annars.

Jag vill verkligen se Julia och Jassa återförenas i äkta glädje!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .a.m.s.
Äntligen, folket förstod hur tragiskt tråkigt deras lek var och Amilia fick återta sin historia och fantastiska talförmåga.
Jag lyssnar ändå hellre på detta.

Kan de plocka bort filten/handduken/eller vad det är som hänger framför kameran? Kan inte BB säga åt dem?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
det var de alex sa och den nya tjejen.
Men du vet .. folk har inget alkohol i sig så det blev inget av det
Vilka nötter.
Är med i Big Brother och vet folk tittar på liven sen kan de inte ens bjuda på sig själva!

Tror de sa till Amilia i bikten om att inte berätta historier om folk på utsidan. De borde bett henne hålla käft helt och be gruppen göra en rolig lek.
2020-03-11, 23:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Problemet är att Julia lyssnar för mycket på Glasman. Glasman kör med manipulativa metoder. Sen är ju Julia svartis på Martin och Jassa också.

Julia är för smart för att bli manipulerad. Hon har sin egen agenda, just nu är att undersöka var Jassa står. Men först måste de ha kvar Rainbow, med eller utan Jassa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in