2020-03-11, 23:11
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vad blev det nu censur för?

Det är ju ändå mysigt att ha alla samlade på ett ställe. Men de kan väl köra lite smaskigt som sanning eller konka, eller liknande lek?

det var de alex sa och den nya tjejen.
Men du vet .. folk har inget alkohol i sig så det blev inget av det
2020-03-11, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
+1
Jassa tänker bara på miljonen nu. Martin kan hon jamsa med för att få sympatier. Hon kommer inte att flytta till Åkersberga direkt och föla fram fem kids i alla fall.
Sedan är hon tråkig, skriker så jävla mycket. Tycker mer om Amilia när hon har sina trevliga stunder än Jassa.
2020-03-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Men nej, det har hon ju inte gjort! Har du missat att Martin är +1 i Rainbow nu? Får vi ut Martin så kan Rainbow återgå till sin glans igen!

Jag lovar dig att om Alex, Amilia eller Lennie skulle få för sig att ansluta till Rainbow så skulle de bli +1 också. Och då har du en hybridgrupp bestående av Rainbow och Antygänget vilket skulle vara ett jävla helvete.

Vi som är riktiga Rainbows håller oss till de 4 originalen! Dom ska backas upp i alla väder, så är det bara!

Oj, du älskar verkligen Jassa
2020-03-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Ja, ibland har Amalia sina guldkorn. Riktigt läskigt historia ändå, en gammal kompis som eventuell vill prostituera henne.

Yes lätt obehaglig faktist, speciellt det där med rivmärken på dörren
2020-03-11, 23:13
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Men nej, det har hon ju inte gjort! Har du missat att Martin är +1 i Rainbow nu? Får vi ut Martin så kan Rainbow återgå till sin glans igen!

Jag lovar dig att om Alex, Amilia eller Lennie skulle få för sig att ansluta till Rainbow så skulle de bli +1 också. Och då har du en hybridgrupp bestående av Rainbow och Antygänget vilket skulle vara ett jävla helvete.

Vi som är riktiga Rainbows håller oss till de 4 originalen! Dom ska backas upp i alla väder, så är det bara!

Jag skulle så jävla gärna vilja hålla med dig men Jassas senaste "behaviour" gör mig orolig.
2020-03-11, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Yes lätt obehaglig faktist, speciellt det där med rivmärken på dörren
Även om den är kryddad så har hon ändå förmågan att berätta historier. Ibland är hon rolig. Ofta är hon rätt så snabb och fyndig.
2020-03-11, 23:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sedan är hon tråkig, skriker så jävla mycket. Tycker mer om Amilia när hon har sina trevliga stunder än Jassa.

Just nu kan jag t.o.m hålla med dig. Vi får studera Jassa ett par dagar till..
Medlem
Citat:
Jag skulle så jävla gärna vilja hålla med dig men Jassas senaste "behaviour" gör mig orolig.
Du är ett uppenbart troll. Ge dig nu. Har Jassa dissat dig irl eller vad är grejen? Du sprider BARA falsk info.
Bannlyst
Låt Sami dra några raggarhistorier.
Medlem
Jag lyssnar nog hellre på Amilias historier än detta som pågår just nu.
2020-03-11, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Även om den är kryddad så har hon ändå förmågan att berätta historier. Ibland är hon rolig. Ofta är hon rätt så snabb och fyndig.

Ja hon är jätteduktig på att berätta, talangfull.
2020-03-11, 23:17
Medlem
Citat:
Just nu kan jag t.o.m hålla med dig. Vi får studera Jassa ett par dagar till..
Vi får iaktta henne och se om hon fortfarande är värdig Rainbow. Undrar om hon skriker och härjar för hon tror folk gillar det? Minns inte att hon skrek lika mycket första veckorna. Eller har jag förträngt det, då jag gillade henne mer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in