2020-03-11, 22:33
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Alltså jasmines och martins smackanden och stönanden är bara för mycket!
Jag det är rent löjligt!
2020-03-11, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Så nu har produktionen givit efter att folk är trötta och bestämt att de slipper vara eldvakter inatt. Vilken jävla förskola alltså.

va vad har du hört det? äre sant?
2020-03-11, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Antar att du inte ens sett allt snack från Rainbows sketna trutar?

Om någon är falsk så är det båda två och inte bara en utav de, om man nu ska prata om just "falskhet".

För falsk blir man otroligt lätt! Och Julia och hennes crew har verkligen visat hur lätt de valde den falska sidan.
Julia är arg på jas för att hon är ihop med martin
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De är trötta på Julias beteende mot dem ibland. Det är inget konstigt, och de har anledning till det eftersom Julia är ett irrationellt psykfall. Jag tror iofs att Martin skiter fullständigt i Julia, men Jasmine gör verkligen inte det, så Martin kan inte be henne dra åt helvete heller.

Dom behandlar Julia som skit så är det bara. Jasse ser söt ut men är en riktig djävul.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nu måste vi se till att Rainbow lever och börja med säkra Glasman och sedan kör vi ut Jassa. Bara skriker, gnider sig, fjäskar för alla och tjôtar om sin miljon. Hellre att ha kvar Alex, Vickan och Philip

Kan bara hålla med.
Jassa ut först som det ser ut nu. Glasmans tid kommer sen när Sami känner vittringen av vinst. Philip är inget hot och Alex, Vickan kommer åka ut på nån enkel tävling.

Så tänker jag just nu iaf.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
va vad har du hört det? äre sant?
Japp Bella kom ut ur bikten och sa det till alla för ca 10 min sen.
2020-03-11, 22:35
Medlem
Mikeyjamess avatar
Men för fan! Jasse och Martin sa att Julia skulle byta sovrum för hennes sömns skull då hon retar sig på ljud, inte att hon skulle lämna Rainbow!

Jag gillar inte alls vilken riktning det här kommer, fatta vilken ångest Jasse kommer få på utsidan när hon ser att Julia och Glas huggit henne i ryggen om planen går igenom! Och på det att Martin är en fuckboy!

Nu är Julia jävligt otacksam!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Jo du lilla Pelle🤥Har sett och hört vad dem sagt om Julia och både Jasmine och Martin går bakom hennes rygg så fort dem kan

Klart de gör det! Men för drygt 25-30 min sen satt de och snacka på som bara satan om hur de skulle kicka ut Jassa. Så nog får de skylla sig själva med tanke på hur de medvetet fryser ut personer som en gång var en av de.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Bra, du sa det själv. Som sagt, kan man inte stå för det så är det minst lika mycket falskhet, om du nu tycker att det är girighet att stå för det, så är det samtidigt lik mycket äkthet. Något som de andra inte levererar.

Vad är det du inte förstår? Ala där inne vill åt miljonen? Att titta in i kameran hela tiden som Amelia och Jassa är rent äckligt. De kan gå över lik för det. Taktik är en del av spelet men inte vidrigheter. Men du gillar dynga de levererar. Tänk nu efter lite innan du klickar på sänd.
2020-03-11, 22:36
Medlem
Scamps avatar
Känns som Glasman och Philip kan klicka rätt bra.
2020-03-11, 22:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Känns som Glasman och Philip kan klicka rätt bra.
Verkar vara en skön kille, den där Philip.
2020-03-11, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Japp Bella kom ut ur bikten och sa det till alla för ca 10 min sen.

Fy fan vad uselt det är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in