2020-03-11, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Fan vad Victoria rider på Samis våg nu när hon hänger löst. Så uppenbart, hon kan lika gärna säga att hon tänker göra det.

ja men oss kan hon inte lura vi röstar inte på henne för samis skull
2020-03-11, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag diggar den nya killen

Ja, om inget annat kan han nog ta sig.
Medlem
herpesvårtas avatar
Så nu har produktionen givit efter att folk är trötta och bestämt att de slipper vara eldvakter inatt. Vilken jävla förskola alltså.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-name-is-Luka
Fint! Ja, det är lite utav min livsfiosofi till vardags. Men i detta läge ser jag enbart två väldigt avundsjuka individer som hugger en annan i ryggen. Vad är det roliga med det? Jag själv vill väldigt gärna visa dom två att de totalt har gjort bort sig (i sin vänskap till Jasse).
Jasmine ljuger Julia rakt upp i ansiktet och bråkar om det också. Jag såg live när Julia blev irriterad på Martin och Jasmine när de låg och smackade och hade sig. Både Martin och Jasmine nekade och pratade sedan skit om Julia. Vi som såg det vet att Julia hade rätt.
De kommer alla att se sig själva efteråt också. Kanske också lära sig något utav det.
Alla pakter kommer att lösas upp undan för undan, alla pratar om varandra, alla använder andra som livbojar som de sedan kommer att lämna och överge och alla vill vinna och ha kul under resans gång.
Vi tittare ser dem, och hör dem när de sitter i ett hörn och pratar om varandra osv
Jag tycker att det är mycket intressant att se flockbeteende tex och hur jävla snabbt det kan gå att bli varandras motståndare, nästan avsky varandra och när man är i en flock utav olika människor går energin åt att vinna över motståndaren istället för att slösa energi på att slåss mot varandra.
Socialt expriment som är kul att se men redaktionens censursystem är helt åt helvetet eftersom det IRL inte går att censurera bort saker och ting. Det är ju också något redaktionen och media överlag borde lära sig något utav.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Äkthet är en sak, girighet en annan. Du måste kunna skilja på det.
Alla är där för miljonen om Du inte märkt det ännu.
En sak vill jag dock inte, det är att varken Mergim eller Amelia får den.

Bra, du sa det själv. Som sagt, kan man inte stå för det så är det minst lika mycket falskhet, om du nu tycker att det är girighet att stå för det, så är det samtidigt lik mycket äkthet. Något som de andra inte levererar.
2020-03-11, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Nej, han är tråkig och ska ut på måndag om tillfälle ges.
Skojar du???? Han och julia borde fan ligga
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arvidoxa
Ja, om inget annat kan han nog ta sig.

Ta sig var då?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Julia har ju helt rätt.Jasmine och Martin låg i sängen för några dagar sedan och diskuterade angående Julia.Dem ville inte ha kvar henne i deras sovrum.Så vem är falsk.Jasmine är den som går bakom ryggen och Glasman,Samioch Julia har genomskådat henne
De är trötta på Julias beteende mot dem ibland. Det är inget konstigt, och de har anledning till det eftersom Julia är ett irrationellt psykfall. Jag tror iofs att Martin skiter fullständigt i Julia, men Jasmine gör verkligen inte det, så Martin kan inte be henne dra åt helvete heller.
2020-03-11, 22:32
Medlem
Tycker förra veckan var betydligt mer intressant när de ställe olika förhållande mot varandra. Nu när alla har lika förhållande blir det inte alls samma effekt.
2020-03-11, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jasmine ljuger Julia rakt upp i ansiktet och bråkar om det också. Jag såg live när Julia blev irriterad på Martin och Jasmine när de låg och smackade och hade sig. Både Martin och Jasmine nekade och pratade sedan skit om Julia. Vi som såg det vet att Julia hade rätt.
De kommer alla att se sig själva efteråt också. Kanske också lära sig något utav det.
Alla pakter kommer att lösas upp undan för undan, alla pratar om varandra, alla använder andra som livbojar som de sedan kommer att lämna och överge och alla vill vinna och ha kul under resans gång.
Vi tittare ser dem, och hör dem när de sitter i ett hörn och pratar om varandra osv
Jag tycker att det är mycket intressant att se flockbeteende tex och hur jävla snabbt det kan gå att bli varandras motståndare, nästan avsky varandra och när man är i en flock utav olika människor går energin åt att vinna över motståndaren istället för att slösa energi på att slåss mot varandra.
Socialt expriment som är kul att se men redaktionens censursystem är helt åt helvetet eftersom det IRL inte går att censurera bort saker och ting. Det är ju också något redaktionen och media överlag borde lära sig något utav.

+1
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Antar att du inte ens sett allt snack från Rainbows sketna trutar?

Om någon är falsk så är det båda två och inte bara en utav de, om man nu ska prata om just "falskhet".

För falsk blir man otroligt lätt! Och Julia och hennes crew har verkligen visat hur lätt de valde den falska sidan.
Jo du lilla Pelle🤥Har sett och hört vad dem sagt om Julia och både Jasmine och Martin går bakom hennes rygg så fort dem kan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Haha vad är det för falsk dynga du sprider? Det har dom inte alls sagt. Snarare Julia som inte vill ha kvar Martin och Jasse i deras sovrum för dom ligger och håller på om nätterna. Men Julia härjar ju runt lika mycket hon.

Julia kommer ursprungligen från Estland.

Och vi vet ju hur giriga ester kan va
Ligger nog starkt i hennes gener.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in