Citat:
Ursprungligen postat av
My-name-is-Luka
Fint! Ja, det är lite utav min livsfiosofi till vardags. Men i detta läge ser jag enbart två väldigt avundsjuka individer som hugger en annan i ryggen. Vad är det roliga med det? Jag själv vill väldigt gärna visa dom två att de totalt har gjort bort sig (i sin vänskap till Jasse).
Jasmine ljuger Julia rakt upp i ansiktet och bråkar om det också. Jag såg live när Julia blev irriterad på Martin och Jasmine när de låg och smackade och hade sig. Både Martin och Jasmine nekade och pratade sedan skit om Julia. Vi som såg det vet att Julia hade rätt.
De kommer alla att se sig själva efteråt också. Kanske också lära sig något utav det.
Alla pakter kommer att lösas upp undan för undan, alla pratar om varandra, alla använder andra som livbojar som de sedan kommer att lämna och överge och alla vill vinna och ha kul under resans gång.
Vi tittare ser dem, och hör dem när de sitter i ett hörn och pratar om varandra osv
Jag tycker att det är mycket intressant att se flockbeteende tex och hur jävla snabbt det kan gå att bli varandras motståndare, nästan avsky varandra och när man är i en flock utav olika människor går energin åt att vinna över motståndaren istället för att slösa energi på att slåss mot varandra.
Socialt expriment som är kul att se men redaktionens censursystem är helt åt helvetet eftersom det IRL inte går att censurera bort saker och ting. Det är ju också något redaktionen och media överlag borde lära sig något utav.