Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Är du kvar i tråden och upprepar samma paniska oro som tidigare. Du har inget nytt att komma med så jag gav dig det. Du kommer inte att bli smittad och om du blir det kommer du att vara på fötterna efter mindre än två veckor utan att det tagit nämnvärt på dig.
Du skriver att jag inte vet, men du då som basunerat ut dina progetior och din paniska rädsla, vad vet du?
Sedan har jag inte förminskat någonting annat än era katastrofteorier om massdöd.
Men kolla på utveckling och gissa vem som är närmast. Vi får mer och mer fall varje dag och det ökar konstant. Allt jag gissat på har blivit sant. Jag är trött på att ha rätt.
Varför skulle jag INTE bli smittad? Jag, likt i princip hela landet, kan inte totalt isolera mig. Jag kan jobba hemma och bunkra mat, men förr eller senare måste man handla. Och jag har en familj som inte är lika rädda som mig, som jag oroar mig för.
Tyskland sa så sent som idag att de räknar med över 50 miljoner smittade, Sverige kan nog räkna med % mässigt lika mycket, vilket vore cirka 6+ miljoner.
Och ingen vet hur man klarar viruset. Som sagt har full friska atletiska 20 åringar dött.