Citat:
Ursprungligen postat av
kentuckyfry
Nä, det är inte farligt för alla. Nu sprider du desinformation igen. Det är ett känt faktum att det är immunsvaga och gamla som dör. Några enstaka fall av unga ja, men du vet inte vad de haft för hälsotillstånd.
Vi är alla överens om att inte BARA gamla och sjuka dör. Vi är överens om att unga kan dö. Vi är överens om att vi inte vet exakt vad de har för hälsotillstånd. Men det vi vet är också att de unga INTE hade cancer, diabetes, hjärtfel eller något stort, då hade det absolut kommit fram.
De ungas död är ett mysterium fortfarande, man vet inte hur de mådde och då frågar jag dig. HUR MÅNGA av Sveriges unga, dvs. 0-40 i sammanhanget, vet hur de egentligen mår. Då menar jag de som INTE har en diagnos av en läkare.
Vet du om du är fullt frisk? Vet jag? Vet någon? Nej, man vet inte det. Man kan ha dåligt immunförsvar utan att veta om det. Man kan ha autoimmuna sjukdomar utan att veta om det. Fan, man kan ju ha cancer utan att veta om det.
Därför kan och SKA ingen vara lugn. ALLA kan dö.
Sedan är det ÄVEN så här illa, att även om du går till läkaren och får en "super omega kroppsundersökning" med 1000 blodprover och tester och femtio läkare kollar på dig och säger "du är den friskaste person vi någonsin hört talas om. Även om man är Mr. eller Ms. Perfekt Hälsa så KAN man ÄNDÅ dö av corona, eftersom det inte heller finns bevis på att man inte kan det.