2020-03-11, 19:55
  #63121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Aldrig försent att börja
Folk säger ju det, men känner mig lite för gammal faktiskt haha. Får utlopp för mina gymnastikdrömmar i form av poledance istället. Är ju lite samma sak rent akrobatikmässigt
2020-03-11, 19:56
  #63122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
C more verkar vara lika störd som redaktionen.
Ibland blir det dubbla meningar, eko.
"Jag tycker om" och så kommer det igen "jag tycker om" och ibland när jag ser live 1 tex så är det innehållet från tv kanalen 1 som låter.
Ibland loggas jag ut.
Vad fan är det för fel. Är det någon mer här inne som har samma problem med c more?
Har då aldrig hänt mig under dessa 5 v med live på dygnet runt
2020-03-11, 19:56
  #63123
Medlem
D_120s avatar
Får lust o rösta ut Jassa

Vafan ber hon om ursäkt till fettot för

Kan folk sluta böja sig för jävla Jabba the fettot
2020-03-11, 19:56
  #63124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Hon berätta ju för Martin om att hon gjorde högskoleprovet och fick 0,4 så IQn kan inte va på topp där om vi säger så

Vad har hon för utbildning?
2020-03-11, 19:56
  #63125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim står och glor på Jasse och fisken: "Hjälp henne Lennie"
Han hänger ju inte i köket för att se Jasse laga mat. Han vill hans pojkvän ska laga maten, utan tröja på dessutom.
Lennie är ändå lite rund om magen får man väl säga
Jag tror Mergim kommer backa mer och mer från Lennie för han är mer medveten om att föräldrarna och syskonen följer programmet 24/7 och vill nog inte komma ut ur garderoben. Blir väl stryk om han bögar sig.
2020-03-11, 19:57
  #63126
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Vad har hon för utbildning?

Har för mig att enbart Glas är högskoleutbildad i huset, jag kan ha fel
2020-03-11, 19:57
  #63127
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Folk säger ju det, men känner mig lite för gammal faktiskt haha. Får utlopp för mina gymnastikdrömmar i form av poledance istället. Är ju lite samma sak rent akrobatikmässigt
Happ. Nu VET jag att du är sexigare än vad jag är.

Amilia trånade efter maten!
2020-03-11, 19:57
  #63128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Vad har hon för utbildning?

Hon har ingen utbildning vad jag vet, gymnasiet. Hon jobbar ju extra som lärarvikarie men hon pratade om ifall hon skulle plugga till lärare i samma veva som hon nämnde högskoleprovet, så antar att hon fått timvik som vikarie utan lärarkompetens.
2020-03-11, 19:58
  #63129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag hade velat se Sami steka sönder fisken och äta den som en grottmänniska med händerna(ungefär som jag hade gjort om jag blivit tvungen att tillaga den)
Dom har ingen stekpanna
2020-03-11, 19:58
  #63130
Medlem
foxieroxies avatar
Jassa: Jag måste sitta ner lite. Jag mår inte så bra. Den var väl död redan när den kom hit.
2020-03-11, 19:59
  #63131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Får lust o rösta ut Jassa

Vafan ber hon om ursäkt till fettot för

Kan folk sluta böja sig för jävla Jabba the fettot
Håller med. Jävla mesar!
Hade jag varit där hade jag nog inte kunnat hålla mig för att slänga någon spydig kommentar som ”Men du behöver inte precis mat, du har tillräckligt att ta ifrån”

Hoppas fortfarande på att Julia eller Mergim slänger ur sig något. Bara de som vågar konfrontera henne. RixFM Blåvalen.
2020-03-11, 19:59
  #63132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Hon har ingen utbildning vad jag vet, gymnasiet. Hon jobbar ju extra som lärarvikarie men hon pratade om ifall hon skulle plugga till lärare i samma veva som hon nämnde högskoleprovet, så antar att hon fått timvik som vikarie utan lärarkompetens.

Vet ni vad hon gick i gymnasiet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in