Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Hon är FÖR trevlig och positiv. Jag känner mig som en hemsk människa som ogillar henne, men det gör jag tyvärr
Ser hellre Grin-Mergim gråta över ris än hennes positiva attityd och ”HAHAHAHHA”
Ja exakt. Jag känner mig inte hemsk utan mer fundersam över vad det är som gör att jag direkt känner " dra åt helvetet, kom inte i min närhet" och som gör att jag undviker personen om jag ser att den är tjugo m framför mig på trottoaren och jag måste möta den och höra, men hej lilla söta gabrielle, hur mås det idag då,åå vad fint väder idag, ska vi fika?
Jag brukar vika av och låtsas gå in på en annan väg om jag möter en sådan.
Frida får mig att känna så. Exakt den känslan. Jag vill inte ens höra på henne.