2020-03-11, 19:38
  #63061
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Men hon har ju inte ätit nåt idag!
Jag ogillar Amilia men här håller jag med. Varför ska just Alex få mer?

Ser ju ut som de helt slaktar fisken. Är det lämpligt att Jassa går lös med kniven?
2020-03-11, 19:38
  #63062
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Mergim var snabb att låtsas att han hittade den

Men sååå tråkigt att alla ska äta
Jag hade DÖTT av garv om Jassa sa "alla utom Amilia får". Jag vet att jag hade gjort så.
2020-03-11, 19:38
  #63063
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
HAHAHAHA! Jassa och Mergim ska få välja vem som ska äta vad.

Jassa: "Alex får lite mer fisk, för han har inte ätit"
Amilia (OMEDELBART): "JAG HAR INTE HELLER ÄTIT!"
Dog paniken i hennes ansikte när hon sa detta haha
2020-03-11, 19:38
  #63064
Medlem
Varför har dom inte ätit då? Jävla idioter
2020-03-11, 19:39
  #63065
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag ogillar Amilia men här håller jag med. Varför ska just Alex få mer?

Ser ju ut som de helt slaktar fisken. Är det lämpligt att Jassa går lös med kniven?

Frågan är varför just HON ska få äta

Inte fan är det andras fel eller produktionen att miss Essingefetto är för fin för ris
2020-03-11, 19:39
  #63066
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon är FÖR trevlig och positiv. Jag känner mig som en hemsk människa som ogillar henne, men det gör jag tyvärr
Ser hellre Grin-Mergim gråta över ris än hennes positiva attityd och ”HAHAHAHHA”
Ja exakt. Jag känner mig inte hemsk utan mer fundersam över vad det är som gör att jag direkt känner " dra åt helvetet, kom inte i min närhet" och som gör att jag undviker personen om jag ser att den är tjugo m framför mig på trottoaren och jag måste möta den och höra, men hej lilla söta gabrielle, hur mås det idag då,åå vad fint väder idag, ska vi fika?
Jag brukar vika av och låtsas gå in på en annan väg om jag möter en sådan.
Frida får mig att känna så. Exakt den känslan. Jag vill inte ens höra på henne.
2020-03-11, 19:39
  #63067
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Paniken i Amilias ögon där.. "JAG HAR INTE HELLER ÄTIT NÅGOT IDAG!?"

Det kanske är bäst så ditt fetto.
Hon har säkert tryckt i sig massa ris och kokos i smyg men låtsas som hon inte har ätit något. Ja det är väl bara bra, hon behöver tappa lite kilon.
Vad är grejen med Alex, varför kan han inte äta kokos eller ris? Det är varken gluten/laktos. Så jävla konstiga matrefenser. Gå inte med i ett program där du ska vara instängd och inte vet vilken mat det bjuds på, om du bara kan äta typ tre råvaror.

Snällt av Jasse att säga de två hittade tillsammans. Det var hon som hittade och Mergim kom springandes och hjälpte bara till med att lyfta bort kläderna som låg över.
2020-03-11, 19:39
  #63068
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Jag har inte sett henne käka idag.
Dom har ju inget att äta
2020-03-11, 19:39
  #63069
Medlem
Kommer nia i sveriges mästerkock och kan inte ens rensa en fisk!
2020-03-11, 19:40
  #63070
Medlem
Jasse ska ju vara den sista att rensa en fisk, hon är ju helt efterbliven.
2020-03-11, 19:40
  #63071
Medlem
foxieroxies avatar
Jassa är duktig Var det hennes mission att skära fisken?
2020-03-11, 19:40
  #63072
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Kan någon spela in när Amilia glufsar i sig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in