2020-03-11, 19:36
  #63049
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Amilia: Jag har inte ätit NÅGONTING idag

Är detta sant?

Hon säger ju så där varje dag den fetknoppen.
2020-03-11, 19:36
  #63050
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Håller verkligen med! Det är ju flera gånger folk har påpekat att det Alex ätit haft gluten i sig, men vet inte om någon sagt det till honom? Jag hade också blivit skitirriterad, eftersom han gör en så jävla stor grej av ALLT som har med mat att göra.
Han tror dessutom att det är laktos i hårdost! Amilia har vid något tillfälle sagt att då är han inte laktosintolerant utan mjölkproteinallergiker. Hade han inte varit så dramatisk, okunnig och skenhelig hade det kanske varit synd om honom.
2020-03-11, 19:37
  #63051
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Men hon har ju inte ätit nåt idag!

Men är det sant? Tänkte de som har tittat på liven hela dagen
2020-03-11, 19:37
  #63052
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Precis så är hon
Sjukt dålig förlorare också. Påstår hon är jättetaggad och tror väl själv hon är sjukt grym på tävlingar. Men alla tävlingar de har kört har hon varit jättekass på! Sen sitter hon och surar i ett hörn för att ”De som vinner får hybris” (som hon sa igår om Julia och Mergim). Fult att fokusera på andras glädje över en vunnen tävling och vara bitter över det. Hon borde fokusera mer på sin egen insats och tänka igenom om det finns något att ändra. Riktigt pucko är hon

Ja, jobbig jävel.
2020-03-11, 19:37
  #63053
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Nu har han minsann energi för att leta
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Hahaha såg ni Amilias min

Amilia: Mergim hittade
Jasmine: Nej, jag

Amilia: O.o fuck my life
Hahaha EXAKT så

Fyfan vad sur hon blev på Jasse som tyckte Alex skulle få lite mer mat också haha, "MEN JAG HAR INTE HELLER ÄTIT NÅGOT IDAGGG" Komik på högsta nivå.
2020-03-11, 19:37
  #63054
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Amilia verkar tro att det är bråttom för henne att få mat. Hamnar man på underskott kommer kroppen börja ta av hullet och det är ingen bristvara där.
2020-03-11, 19:37
  #63055
Medlem
Fy fan Amilia ”jag har inte heller ätit något idag”

Okeeej
2020-03-11, 19:37
  #63056
Medlem
foxieroxies avatar
Varför skär Jassa fisken? Var det ingen annan som ville? Lennie verkar ju instruera.
2020-03-11, 19:37
  #63057
Medlem
Mergim var snabb att låtsas att han hittade den

Men sååå tråkigt att alla ska äta
2020-03-11, 19:38
  #63058
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Corona kanske tar ut sin rätt om man har tur

Nämen det är hopplöst kontraproduktivt och suger det roliga i denna tråd faktiskt. Har aldrig kommit något som helst värde ur det kontot.

Att tycka nån ska få Corona är fan inte ok
2020-03-11, 19:38
  #63059
Medlem
Men Lennie din tönt, rensa fisken istället för att jasse skall förstöra en så fin fisk.
2020-03-11, 19:38
  #63060
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Men är det sant? Tänkte de som har tittat på liven hela dagen

Jag har inte sett henne käka idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in