2020-03-11, 17:23
Medlem
Lord2Moynes avatar
Inge stelt alls när Amilia försöker låta intresserad av Glasmans historia, haha.
2020-03-11, 17:26
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Jag läser ikapp tråden så är jävligt efter just nu. Men -

Är vi hyfsat överens om att Jassa ska ut eller?

För att
* Se vem fan Martin är egentligen (inte viktigt för mig men roligare än att titta på dem två en sekund till)
* För att Glasman håller vi om ryggen så att Sami, som tycker de flesta är helt för mycket och genomlider detta nykter, inte ska känna "det är inte värt det om det inte ens är kul" (som med tävlingen där de skulle hålla ner knapparna) och lämna huset. Tror inte Sami fattar - om inte Jocke hintat - att han faktiskt vinner BB.
* För att Viktorias utgång, trots att hon är den jag vill ha ut, skulle göra Amilia överlycklig, och att vi vill ha någon som är pigg på att tjafsa med Amilia. Jag har redan gjort Amilia (och Mergim) glad en gång nu då jag så gärna ville ha ut Lisa, men Flashback har lärt mig att tänka större nu. Jag gör sällan samma misstag 2 gånger.

Återstår såklart att se vilka två som faktiskt hänger löst på måndag. Räddas Jassa räddar jag Glasman. Han är faktiskt inte SÅ jobbig om man ger fan i 24/7 🤣
Fan vad jag blir trött på denna typen av inlägg som smutsar ner tråden hela tiden.

Flashback har ingen makt

Hur många läsare finns det ens här? Jasmine är gillad på Facebook, Instagram och antagligen av TV tittarna. Vi på Flashback röstade inte ut Anty då hon var hatad överallt.
2020-03-11, 17:27
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Nej, vi är inte överens om att Jassa ska ut. Finns många som ska ut före henne. Bland annat den nya killen, den nya tjejen men framförallt Amilia. Nya killen ska ut på måndag.

Känner att jag pratar utan att hänga med nu, skulle fan läst ikapp först, håller fortfarande på. Sen tror jag att FB inte kommer komma överens som nån slags homogen grupp igen i röstningarna om det inte gäller Mergim eller Amilia 🤣

Vilka hänger löst just nu? Både nya killen och nya tjejen? Då åker ju nån av dom. 🤷‍♀️
2020-03-11, 17:28
Medlem
Är det samma gamla malning ur Amolians mun?

Slog på och slog av cmore direkt, då det var inzoomat rakt upp i hennes grisnäsa o knappt huvudet fick plats i rutan och då har jag ändå den större ipaden.
Finns det inget annat att filma? Var är resten av gänget? Har slutat hänga med i denna smörja.
2020-03-11, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Haha, då lär du inte kunna se många minuter hon är ju fan i fokus 90 % av tiden, blåvalshonan

Ojoj vad Pastor Glasman trivs nu när han har två tjejer i knät, nu är dom i hans våld
Brukar sätta på ett tomt poolrum när hon ordbajsar i köket haha!

Glasman har glömt allt agg mot Jasse nu när han är kedjat ihop med henne och Julia. Tror fan han blev lite tänd när alla tre var inne på toan och kissade, snusk gubbe
2020-03-11, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Råkade få se Anty på Snapchat, blä vad äckligt falsk hon verkar🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Om nån vill kolla så heter hon @antylizzle på Snapchat

Råkade ? Du kollade ju medvetet 😂😂😂
2020-03-11, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ja kameran lägger ju på en del har jag hört, på vissa.
De är lätt att få för sig saker som är helt fel. Ibland hör man hur de pratar då de egentligen är någon annan som gör de. Amilia tex har kanske varit bland dom tystare i huset. Hon pratar väl nästan aldrig om sig själv heller. Något paktande och skitsnackande skulle hon ju inte heller få för sig.

Ja ber om ursäkt att ja inte ser samma tv-produktion som ni andra. Det är mig det är fel på inte ni

Har jag sagt inte mer än nån annan ? Nä jag sa att Alex väger mer
2020-03-11, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Är det samma gamla malning ur Amolians mun?

Slog på och slog av cmore direkt, då det var inzoomat rakt upp i hennes grisnäsa o knappt huvudet fick plats i rutan och då har jag ändå den större ipaden.
Finns det inget annat att filma? Var är resten av gänget? Har slutat hänga med i denna smörja.
Hahahahahaha tycker fan synd om oss som måste plågas
2020-03-11, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ja kameran lägger ju på en del har jag hört, på vissa.
De är lätt att få för sig saker som är helt fel. Ibland hör man hur de pratar då de egentligen är någon annan som gör de. Amilia tex har kanske varit bland dom tystare i huset. Hon pratar väl nästan aldrig om sig själv heller. Något paktande och skitsnackande skulle hon ju inte heller få för sig.

Ja ber om ursäkt att ja inte ser samma tv-produktion som ni andra. Det är mig det är fel på inte ni
Hon pratar inte mer än nån annan skrev jag , läs o förstå
2020-03-11, 17:31
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Jag läser ikapp tråden så är jävligt efter just nu. Men -

Är vi hyfsat överens om att Jassa ska ut eller?

För att
* Se vem fan Martin är egentligen (inte viktigt för mig men roligare än att titta på dem två en sekund till)
* För att Glasman håller vi om ryggen så att Sami, som tycker de flesta är helt för mycket och genomlider detta nykter, inte ska känna "det är inte värt det om det inte ens är kul" (som med tävlingen där de skulle hålla ner knapparna) och lämna huset. Tror inte Sami fattar - om inte Jocke hintat - att han faktiskt vinner BB.
* För att Viktorias utgång, trots att hon är den jag vill ha ut, skulle göra Amilia överlycklig, och att vi vill ha någon som är pigg på att tjafsa med Amilia. Jag har redan gjort Amilia (och Mergim) glad en gång nu då jag så gärna ville ha ut Lisa, men Flashback har lärt mig att tänka större nu. Jag gör sällan samma misstag 2 gånger.

Återstår såklart att se vilka två som faktiskt hänger löst på måndag. Räddas Jassa räddar jag Glasman. Han är faktiskt inte SÅ jobbig om man ger fan i 24/7 🤣

Jag kommer nog rösta för att få ut Jasse om hon hänger löst! Är så less på henne - sabbar tävlingar, svansar desperat efter Martin och är en allmänt tråkig deltagare.
2020-03-11, 17:32
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Fan vad jag blir trött på denna typen av inlägg som smutsar ner tråden hela tiden.

Flashback har ingen makt

Hur många läsare finns det ens här? Jasmine är gillad på Facebook, Instagram och antagligen av TV tittarna. Vi på Flashback röstade inte ut Anty då hon var hatad överallt.

Tråkigt att jag gör dig trött. Jag tror inte alls att Flashback har någon enorm makt, visade sig tydligt senaste utröstningen, men det framstår nog som så i hur jag skriver. Men Flashback har inte "ingen" makt om de är överens, makten ska dock inte överdrivas som allsmäktig. Men överens är nog en utopi. Jag hade för övrigt ingen aning om att Jassa är omtyckt av alla andra grupper. Tråkigt att höra.
2020-03-11, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fisken kommer röda laget att få eller har jag fel
Självklart får dom det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in