2020-03-11, 17:02
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Du kollar inte live , hon pratar inte mer än nån annan
Ok. Då har jag helt missuppfattat det hela och många andra med mig.
Nej hon pratar inte mer än andra... ok.
2020-03-11, 17:02
Bannlyst
Är amilia dotter till edward blom?
2020-03-11, 17:03
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ok. Då har jag helt missuppfattat det hela och många andra med mig.
Nej hon pratar inte mer än andra... ok.
Hon väger inte mer än någon annan som stod på plankan idag heller enligt Remmi. Fallskärmsjägaren Lill-Erik väger mer, bara så du vet!
2020-03-11, 17:04
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja han får ju inte svulla som han gjorde när det inte är robinson vecka, blir ju jobbigt då :P
Ja kanske det. Tänkte inte på det 😂
Medlem
Mikeyjamess avatar
Toabesöket nyss är själva essensen av vad Rainbow är. Skickar ni ut Jasse är ni fan inte kloka!
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Sorry att jag tog i. Men när han fick sin andra varning lade han dessutom till att "den som ger sig in i leken, får leken tåla", och så grinade han med sina nya 8 tänder för 1 laxar.
Ok. De missade ja.
Men de jag menar med hela grejer är att man inte vet hur det delas ut varningar överlag.
Bör ju va flera som har varningar men vi vet ju inte. Vi kan höra om någon säger nåt, och gissa men vi vet fortfarande inte vad produktionen säger och gör.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
han är nog bara trött blev nog inte mycket sova iantt lär bli samma inatt ockå då elden ska vaktas igen

men jo han har snackat om att lämna idag åker glasman ut på måndag skulle sami dra sa han

Finns ingen chans i världen att Glasman drar på måndag och Sami är trött pga dålig mat och lite sömn. Han sade klart tidigare att han aldrig kommer att lämna frivilligt och han klarar sig alldeles utmärkt just nu.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Är amilia dotter till edward blom?
Haha, jag skrev för några veckor sen att med kostym, permanentat hår och och skägg hade hon varit en kvinnlig version av Edward Blom så hon kan mycket väl vara hans lilla bastardo..
2020-03-11, 17:06
Bannlyst
Råkade få se Anty på Snapchat, blä vad äckligt falsk hon verkar🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Om nån vill kolla så heter hon @antylizzle på Snapchat
2020-03-11, 17:06
Medlem
Så är dom igång igen med 20 frågor.....
2020-03-11, 17:07
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hon väger inte mer än någon annan som stod på plankan idag heller enligt Remmi. Fallskärmsjägaren Lill-Erik väger mer, bara så du vet!
Ja kameran lägger ju på en del har jag hört, på vissa.
De är lätt att få för sig saker som är helt fel. Ibland hör man hur de pratar då de egentligen är någon annan som gör de. Amilia tex har kanske varit bland dom tystare i huset. Hon pratar väl nästan aldrig om sig själv heller. Något paktande och skitsnackande skulle hon ju inte heller få för sig.

Ja ber om ursäkt att ja inte ser samma tv-produktion som ni andra. Det är mig det är fel på inte ni
2020-03-11, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Fyfan orkar inte se Amilia glad!!!!
Nej det är det jag hatar mest med att Lennie vann. Annars är jag glad för hans skull. Men hoppas innerligt på att Amilia ryker snart för det är så jobbigt när hon klänger runt honom dygnet runt och tror de är ett par som Martin och Jasse. Tror Lennie hade hängt med Sami och Glasman om han inte haft Amilia där.
Mergim är ju helt deprimerad, tror han känner sig utanför

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in