2020-03-11, 16:57
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Menvafan, lyssnar du inte. Han har sagt det själv till sin egen grupp när han fick det andra.
Ok men hur vet man hur många de andra har då, om dom inte själva säger de?
Vi lägger ner de här. Det spelar ingen roll.
2020-03-11, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fast hon är skärpt som fan, har jag märkt när jag tittar 24/7.

Det är hon säkert men sättet hon talar på är hemskt.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Deltagarna har munnar o pratar
Jaha de har jag missat. Trodde de bara var Amilia som hade de då det bara är henne man hör
Men du får gärna sammanfatta för mig som inte hört.
Hur är listan på varningar bland deltagarna?
Medlem
gabrielle2s avatar
Vad är det med Sami? Verkar ha tappat stinget. Ser deprimerad ut. Kanske lämnar snart. Hoppas inte.
2020-03-11, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Jaha de har jag missat. Trodde de bara var Amilia som hade de då det bara är henne man hör
Men du får gärna sammanfatta för mig som inte hört.
Hur är listan på varningar bland deltagarna?
Du kollar inte live , hon pratar inte mer än nån annan
Medlem
Fräscht att Jasmine inte tvättat händerna efter toabesök och ännu fräschare att Glasman inte torkar sig efter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Vad är det med Sami? Verkar ha tappat stinget. Ser deprimerad ut. Kanske lämnar snart. Hoppas inte.
Ja han får ju inte svulla som han gjorde när det inte är robinson vecka, blir ju jobbigt då :P
Medlem
CamillaGorillas avatar
Sorry om det redan konstaterats, men jag undrar om Mergim fått en RIKTIG varning (inte bara "tänk på språkbruket") för att ha kallat Julia för svin, råtta och spottat mot henne i luften?

Eftersom han fick det för att kalla Jassa för hund osv.. Situationerna var ganska snarlika faktiskt beteendemässigt. Visst är Julia dryg där men alltså.. Seriöst Mergim.

Tycker rimligtvis han ska ha 2 varningar vid det här laget, särskilt om man ställer det mot vad han fick sin 1a varning för och mot Samis jävla varning.. Nån som VET?

Nämnde det imorse men min dröm är att Mergim får 3 varningar och åker, börjar krypa och böna inför produktionen om hur synd det är om honom, när han åker ut i tårar utan pardon. Men än finns det tid.

Fan ta dem om de håller på varningarna för att de inte vill att deras no 1 dramaqueen ska åka ut, för att de vet att gör han bort sig ännu mer och tydligt MÅSTE de ge en tredje så de vill inte ge honom den andra redan, om ni förstår hur jag tänker.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ok men hur vet man hur många de andra har då, om dom inte själva säger de?
Vi lägger ner de här. Det spelar ingen roll.

Sorry att jag tog i. Men när han fick sin andra varning lade han dessutom till att "den som ger sig in i leken, får leken tåla", och så grinade han med sina nya 8 tänder för 1 laxar.
2020-03-11, 17:00
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Fyfan orkar inte se Amilia glad!!!!

Titta på klippet när hon förlorade vasaloppet + tänk på dagen när hon åker ut o upptäcker hatet mot henne, så mår du bättre snart
2020-03-11, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2

han är nog bara trött blev nog inte mycket sova iantt lär bli samma inatt ockå då elden ska vaktas igen

men jo han har snackat om att lämna idag åker glasman ut på måndag skulle sami dra sa han
2020-03-11, 17:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det är hon säkert men sättet hon talar på är hemskt.

Jovisst. Det håller jag med om. Men hon bor och jobbar mest i Serbien och ibland har hon vistats mycket i Italien. Så det kan vara en del av förklaringen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in