2020-03-11, 04:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
tror ni att produktionen medvetet splittrade på ”paren” i huset när de valde lagen? Tänkte på det eftersom Sami-Glasman, Jasmine-Martin och Lennie-Mergim-Amilia blev alla i olika lag samt de två nya.

Jag tror det!
2020-03-11, 04:10
Medlem
Exakt Glasman!!!
2020-03-11, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja tänkte på det jag med. Man blir eventuellt mer trött utan stimulans. Timmarna kryper fram i snigelfart antagligen.
Jag kollar inte live just nu, inte kollat på ett tag. Är inne här i tråden endast och skriver/ läser.
Och nu är det färdigt för idag med både tråd och BB.
Du missar verkligen ingenting. Jag har det på i bakgrunden så kollar inte aktivt. Borde kanske lägga ner tittandet och göra något vettigare av tiden. Nu har jag lyssnat på Glasmans funderingar i säkert 30 minuter, inte blir jag sömnigare för det. Jag behöver Lennie, sömnmedlet!
2020-03-11, 05:58
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vet inte vad Lennie pratade om men han sa verkligen "vi beställde en taxi med chaufför"?
Fint skare va!

Blev så förvånad när jag vaknade nu och så satt Glas och Bella och pratade. Hade helt glömt bort att de hade eldvakt.
2020-03-11, 06:00
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Håller du på Greta också? Hon hänvisar också till forskning till sin klimatsekt.

Alex i BB är ett bevis på att svarta har stora kukar.
Om han är ett bevis på att de har stora kukar är han även ett bevis på låg intelligens, för det är en egenskap som han besitter. Tycker du att det håller?
2020-03-11, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Jag har läst någonstans att det är fördröjning på typ 30 sek.
2 min är det
2020-03-11, 06:32
Medlem
boqpods avatar
VAD I HELVETE!
På riktigt, TV4 varnar ni Sami för att han säger - ”Satana perkele ägg mustalainen”?
Som Aftonbladet översätter till: ”Satans jävla ägg zigenare”.

PINSAMT!
Släng ut Mergim isåfall, som kallade Jasse för hund. Det är värre med muslimska ögon sett...
Men nu har ni väl kränkthetsglasögonen på och då får man inte säga nåt fult om zigenare, svarta eller judar. Jävla PK-trams.
Det är väl vuxna människor där inne som får ta ansvar för vad de säger NÄR DE KOMMER UT i så fall, om det nu skulle vara så farligt det som sagts.

Dagisnivå, åt helvete med hela produktionen inte minst de fega jävlarna som inte ville vara med i studion längre pga Samis ”nazist”-kopplingar.
2020-03-11, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
VAD I HELVETE!
På riktigt, TV4 varnar ni Sami för att han säger - ”Satana perkele ägg mustalainen”?
Som Aftonbladet översätter till: ”Satans jävla ägg zigenare”.

PINSAMT!
Släng ut Mergim isåfall, som kallade Jasse för hund. Det är värre med muslimska ögon sett...
Men nu har ni väl kränkthetsglasögonen på och då får man inte säga nåt fult om zigenare, svarta eller judar. Jävla PK-trams.
Det är väl vuxna människor där inne som får ta ansvar för vad de säger NÄR DE KOMMER UT i så fall, om det nu skulle vara så farligt det som sagts.

Dagisnivå, åt helvete med hela produktionen inte minst de fega jävlarna som inte ville vara med i studion längre pga Samis ”nazist”-kopplingar.

Så jävla löjligt o ej jämförbart med judegrejen
2020-03-11, 06:39
Medlem
boqpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Så jävla löjligt o ej jämförbart med judegrejen

Lika löjligt båda två.
Som sagt de ska få säga vad de vill där inne, produktionen kan absolut ta avstånd från allt som sägs INNAN programmet börjar, så är det deltagarna själva som får ta ansvar för vad de säger, när de blivit utröstade. Som sagt det är vuxna människor vi pratar om.
2020-03-11, 06:52
Bannlyst
Herregud vilken pk säsong de får inte uttrycka sig
2020-03-11, 06:55
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Vilka jävla töntar på redaktionen.
2020-03-11, 07:02
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Håller verkligen med! Det många också glömmer när man säger att det var dötid i gamla BB också, var att det var betydligt roligare personer med större kataktärer som hade tråkigt då, vilket fortfarande gav ett större underhållningsvärde till tittarna. Samtidigt som de generellt var mycket mer påhittiga mellan veckouppdragen.

Ah det är lätt att vara bitter på denna produktionen i år, men de gör det jävligt lätt för oss att vara det också. Kommer INTE kolla på nästa säsong om fyran håller det igen. Och det återstår att se hur många av oss som kommer vara där i slutet på denna också 😄

Men JA, på tal om dötid och att det är deltagarna det skiljer på - jämför "Lilla BB" med "Zonen" 2006. Vet iofs inte om du själv såg det - men i Lilla BB höll de ju på att DÖ. Av.. Vad? Och hur länge var de inne, 2 dagar? I BB 2006 stannade 3 tappra grabbar inne i Zonen i veckor, där det VERKLIGEN var spartanskt! De hade INGET att göra.. Men skiten de hittade på trtos detta, såg nyss hur de klippte ut en sköld och två svärd ur en bäddmadrass att leka med 😂 En av dem (bästa Danne) vann ju en plats tillbaka in i huset. Ingen i år skulle ställa upp på Zonen för en chans att komma tillbaka, skulle gå ut efter 1 dygn. De vill ha KUL men inte utsättas för påfrestning. Alltför mycket gnäll när nåt är jobbigt under betydligt bättre omständigheter än nånsin.. Nog är produktionen daltande och deltagarna gnälliga. Hoppas på hårda tag hela Robinson-veckan.

För övrigt tycker jag det var SÅ mycket bättre när deltagarna själva fick nominera varandra VARJE vecka! Det är en del av spelet tycker jag. Utan att få pakta heller 😅 Med det systemet hade vi på gott och ont haft Mergim ute första utröstningen (tror inte Amilia hade gjort sig lika hatad lika snabbt av just deltagarna men nu ligger hon mer pyrt till)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in