2020-03-11, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Ja, i princip. De får belöning om de låter bli. Var samma 2011 eller 2012 med maffia. Till slut fick det förbud mot det för det var så sjukt enformigt och tråkigt att titta på.

BB fattar inte att dettta var det mest underhållande dessa tråkmånsar kunde bjuda på.
2020-03-11, 00:50
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Just det jag menar Fyfan över att skryta över den.

Jag har fan 20 cm i längd, och har aldrig skrytit.

Han däremot har max 14 i längd och tror han är värsta Mandingo

Skryter man över sin kuk, så har man liten.

Lägger du till hans stela personlighet, så kryper den ytterligare.

Nu skröt du ju?

Hahaha, ja exakt.
Han saknar helt social kompetens och har ingen jävla aning om hur man behandlar en kvinna, jag spyr när jag ser honom.

Trodde att han skulle bra TV när han kom in första kvällen och var lite spydig, men han är bara helt bakom flötet.

Han skjuter sig i foten när han skryter om sitt monster, blir pin när den tittar ut förr eller senare och Jassa säger som Mergim ”HAHA, jaog dog”.

Men det är klart att Prinsen ska ha en prinskorv. En prins borde ha råd med sax och schampo också, usch
2020-03-11, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Nu skröt du ju?

Hahaha, ja exakt.
Han saknar helt social kompetens och har ingen jävla aning om hur man behandlar en kvinna, jag spyr när jag ser honom.

Trodde att han skulle bra TV när han kom in första kvällen och var lite spydig, men han är bara helt bakom flötet.

Han skjuter sig i foten när han skryter om sitt monster, bli pin när den tittar ut förr eller senare och Jassa säger som Mergim ”HAHA, jaog dog”.

Men det är klart att Prinsen ska ha en prinskorv. En prins borde ha råd med sax och schampo också, usch

Hahaha, nej menade inte att göra det. Utan vara mer som ett exempel.

Men ja, hans personlighet är så jävla tråkig. Håller med att man trodde han skulle vara underhållande av det man såg första timmarna i huset.

Sedan dess, ZZZZZzzzzzzzzzZZZZzzzzzZZZZZzzzzzz

Hahahahaha
2020-03-11, 00:55
Medlem
Måste de som är i köket också vara vakna? Eller kan de sova?
2020-03-11, 00:57
Medlem
Säga vad man vill om Mergim.

Men RIX FM till tjockisen var grymt sagt! Kan inte bli mer träffande.
2020-03-11, 00:59
Bannlyst
Martin, mannen du menar är Sven Melander.
2020-03-11, 01:01
Medlem
Fuck den här skiten.

Ska kolla på farmen.

Det enda man får se i är ju fettot hela tiden.

Man slösar sin tid bara.
2020-03-11, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Nu skröt du ju?

Hahaha, ja exakt.

Han skjuter sig i foten när han skryter om sitt monster, blir pin när den tittar ut förr eller senare och Jassa säger som Mergim ”HAHA, jaog dog”.

Snälla. Han har fan större än en bbc. Sedan hur är det att han behandlar kvinnor illa??!??!
2020-03-11, 01:04
Bannlyst
Blåvalen hyllar p3. Ännu en anledning till att tycka mindre om Amilia.
2020-03-11, 01:04
Medlem
Det här med Robinson är ett stort skämt.
Inte ens en gnutta underhållning kunde praktikanterna på produktionen bjuda på.

Imorgon kommer de (eventuellt) få in lite läsk/öl och vi kommer få bevittna psykos-Julia dra sig i håret. Blir veckan inte bättre än så? Blir på riktigt förbannad. Sätt in ett par vilda apor eller vad fan som helst.
2020-03-11, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Fuck den här skiten.

Ska kolla på farmen.

Det enda man får se i är ju fettot hela tiden.

Man slösar sin tid bara.
Tänkte också byta till Farmen, men blir sova istället. Martin är så själlös, har han någon personlighet i huvudtaget? Förutom att han gillar att säga att saker är bäng. Vilket inte ger honom mer personlighet ändå.
2020-03-11, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Produktionen vill ju innerst inne se stingsligheten som kan infinna sig, MEN de har ju samtidigt censurmaskinen igång.
Inte lätt att göra ett BB när de inte får visa tittarna det tittarna vill se och faktiskt har tyckt om att se vad gäller BB.
Det lyser igenom så jävla mycket.
Det är förmodligen sista gången man vågar visa verklighetens människa i ett program likt BB.
Funkar inte i fjollklimatet 2020 tyvär.
Ja de har ju fått mycket kritik för Kim och Isabel incidenten, samt Samis förflutna m.m. Det kanske var meningen att det skulle vara mer fartfyllt, men att de hållit tillbaka pga kritiken från media.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in