Citat:
Ursprungligen postat av
Skrattgrabben
Fattade inte ett skit av det som stod.
Här är början av texten med Google translate.
03/10/2020, 09:10
Corona-krisen - italienarna släppte desperat rop om hjälp
«Jag har min döda syster här i sängen»
Italienska Luca Franzese delade ett chockerande samtal om hjälp via Facebook. Han är inlåst i huset med sin döda syster. Och känns låta ned av myndigheterna.
Luca Franzese publicerade ett skrämmande videomeddelande som han publicerade på Facebook.
I videon visar Franzese sin syster liggande död i sängen bakom honom.
Luca Franzese spelade senare in ytterligare en video. Han rapporterar att hans systers testresultat på Covid-19 var positivt.
Skådespelaren Luca Franzese är en del av den välkända mafia-serien «Gomorrha». Chockade nu en video av italienaren, som han publicerade på Facebook på söndagen. Det visar hans döda syster Teresa († 47). Hon dog av koronaviruset i Neapel.
Franzesiska börjar sin video med orden: «Jag har kommit till den punkt där jag måste göra det här videomeddelandet. För Italiens bästa. Till fördel för Neapel. »
«Jag vet inte vad jag ska göra»
Franzese förklarar att hans syster hade dött dagen innan. ”Förmodligen på grund av koronaviruset. Jag har väntat på svar från myndigheterna sedan igår kväll. » Franzesiska svänger mot sin syster. «Jag har min syster här i sängen. Dead. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag kan inte ge henne den ära hon förtjänar. »
Skådespelaren känner sig låt av myndigheterna. "Jag har kontaktat alla typer av institutioner."
I videon fortsätter Franzese att han gav återupplivning av mun till mun till sin syster för att försöka hålla henne vid liv.
«Jag ringde till läkaren. Han brydde sig inte. »
Hans systers husläkare brydde sig inte heller. "Han kom inte till vårt hus för att ta hand om Teresa. Min syster hade någon slags epilepsi. Hon var en riskpatient. Men det spelade ingen roll för alla. »
Hans syster hade influensa med koronaliknande symtom före hennes död. "Och vi insisterade på att göra testet." Räddningsarbetarna borde dock inte ha haft testpaketet med sig. "De kom tillbaka sent på natten för att ta testet."
«Dessa bastards lämnade oss till våra egna enheter»