2020-03-10, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arvidoxa
Sekretess?
Konstigt de inte censurera det. Nu kan alla räkna ut vem hon pratar om. Sa till och med att mannens fru fortfarande skriver till henne på Facebook och hon är runt 80 år. Alla som jobbar inom vården hade fått så mycket skit. Flygvärdinnor borde väl också gå under sekretesslagen?
2020-03-10, 23:08
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Jag har uppfattat det som att hen mest ifrågasätter folks kränkande av deltagare osv. Inte sett alla inlägg dock men hållit med hen om en del. Är en ett troll och förstör stämningen bara för att en ifrågasätter saker som väldigt många här enats kring? Flashbackare är väl ingen homogen grupp tänker jag, utan folk har olika åsikter och en har rätt att ifrågasätta. Precis som jag gjort många gånger. Just a thought.
Nja det har snarare varit så att personen säger emot allt man säger på ett kontraproduktivt sätt. Säger man att poolen är blå så kontrar den med att den är grön. Det är bara massa oneliners på vad folk skriver. Tro mig, jag och fler andra här har försökt resonera med personen på ett vettigt sätt, men får inget mer än en idiotisk mening tillbaka. Då tröttnar man tillslut. Så det har ingenting med att någon tycker annorlunda än en själv, det måste man självklart respektera, och det pågår ständigt här såklart.
Det är endast trollfasoner för att skapa diskussion och irritation och man borde bara inte uppmärksamma sådana konton.

Och det är ingen moralängel det handlar om heller direkt, personen har hånat deltagarnas utseenden och beteenden mer än en gång också så 😄
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Håller med 100 %

Dock var det en positiv överraskning idag när Glasman anordnade kokosnöts-bowling idag. Det är typ det bästa som hänt idag. Det säger endel i och för sig.

Haha Det har jag missat. A for effort!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
De får ju hänga mellan lagen men endast sova med sitt lag.
Haha då är det inget Robinson precis!
SKa man leka denna lek så när dem delat in sig så är det stopp mellan lagen, Men TV4 vågar väl inte se Mergim gråta att han inte snutta på Lennie....
Medlem
Citat:
Tänkte också på det?

Alltså hon har sagt, var dom flög ifrån, ålder på gubben, att tanten har postat på hennes vägg. Tänker att de är lugnt att berätta om händelser men inte att säga sådana detaljer.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Konstigt de inte censurera det. Nu kan alla räkna ut vem hon pratar om. Sa till och med att mannens fru fortfarande skriver till henne på Facebook och hon är runt 80 år. Alla som jobbar inom vården hade fått så mycket skit. Flygvärdinnor borde väl också gå under sekretesslagen?

Exakt såhär! Jättekonstigt att de inte censurerar.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Mergim är Motagaren!

Fan jag som trodde att Lennie var bitchen i förhållandet och Mergim pimpen. Men jag kanske har fel.
Medlem
kendallos avatar
Oj vad viktoria bryter mot alla tystnadsplikter man brukligen har. Vet inte om hon har sådan i sitt jobb, men ändå.
2020-03-10, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arvidoxa
Aa det kan nog stämma. Men frågan är om det är ok att hon pratar offentligt om de.
Som sjuksköterska sa hon för mkt... Att hon flög från las palmas 1 januari är alldeles för mkt info gällde sekretessen. Att anhörig är 80 år och skrivit till henne på facebook. Aj aj.
2020-03-10, 23:10
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Nja det har snarare varit så att personen säger emot allt man säger på ett kontraproduktivt sätt. Säger man att poolen är blå så kontrar den med att den är grön. Det är bara massa oneliners på vad folk skriver. Tro mig, jag och fler andra här har försökt resonera med personen på ett vettigt sätt, men får inget mer än en idiotisk mening tillbaka. Då tröttnar man tillslut. Så det har ingenting med att någon tycker annorlunda än en själv, det måste man självklart respektera, och det pågår ständigt här såklart.
Det är endast trollfasoner för att skapa diskussion och irritation och man borde bara inte uppmärksamma sådana konton.

Och det är ingen moralängel det handlar om heller direkt, personen har hånat deltagarnas utseenden och beteenden mer än en gång också så 😄

Okej då förstår jag, tack för konstruktivt svar Ja angående det sista; har som sagt inte sett allt.
Medlem
Citat:
Exakt såhär! Jättekonstigt att de inte censurerar.

Också väldigt skönt att dom för en gång skulle inte heller gör de haha
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan jag som trodde att Lennie var bitchen i förhållandet och Mergim pimpen. Men jag kanske har fel.
Mergim som pimp? Hahahaha vilken jävla syn jag fick framför mig nu.

Tänk när han glider runt i Hässleholm som Leroy i crocodile dundee med sitt harem av pojkar efter sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in