Citat:
Ursprungligen postat av
maddo135
Jag har uppfattat det som att hen mest ifrågasätter folks kränkande av deltagare osv. Inte sett alla inlägg dock men hållit med hen om en del. Är en ett troll och förstör stämningen bara för att en ifrågasätter saker som väldigt många här enats kring? Flashbackare är väl ingen homogen grupp tänker jag, utan folk har olika åsikter och en har rätt att ifrågasätta. Precis som jag gjort många gånger. Just a thought.
Nja det har snarare varit så att personen säger emot allt man säger på ett kontraproduktivt sätt. Säger man att poolen är blå så kontrar den med att den är grön. Det är bara massa oneliners på vad folk skriver. Tro mig, jag och fler andra här har försökt resonera med personen på ett vettigt sätt, men får inget mer än en idiotisk mening tillbaka. Då tröttnar man tillslut. Så det har ingenting med att någon tycker annorlunda än en själv, det måste man självklart respektera, och det pågår ständigt här såklart.
Det är endast trollfasoner för att skapa diskussion och irritation och man borde bara inte uppmärksamma sådana konton.
Och det är ingen moralängel det handlar om heller direkt, personen har hånat deltagarnas utseenden och beteenden mer än en gång också så 😄