2020-03-10, 23:04
Medlem
Sekretess?
2020-03-10, 23:04
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Började titta mitt i samtalet och när hon berättade om årsredovisningen och frågorna man skulle svara på det trodde jag hon berättade om nåt prov i småföretagande på gymnasiet eller liknande.
Är det inte ett väldigt märkligt test att genomgå för att få servera kaffe i luften?

Känner en del flygvärdinnor, bland annat ett gammalt ex från ungdomen och kan meddela att den gemensamma nämnaren är låg intelligens.
När man var liten vart man/jag islagen att man var tvungen att kunna 6 språk för att jobba som flygvärdinna.

Det måste väl ändå vara lika sannolikt som myten om Näcken ?
2020-03-10, 23:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vilket lag tillhör Mergim eg???
Får han dras mer till gula än sitt egna lag eller är det snutte Lennie han måste vara nära, Läge att han kast byter med Vicky el liknade!

Albanen skiter i vilket lag han tillhör bara han får vara nära importören. De har redan gnidit sig mot varandra några gånger idag. Jag vet inte om det räcker och det kanske sker lite mer omtanke när alla har somnat.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Big Brother börjar för mig påminna mer och mer om Musikhjälpen minus musik och insamling. Folk som sitter och surrar med små uppdrag och händelser då och då. Skönt att ha på i bakgrunden om man står och lagar mat eller pysslar med annat. Jättetrevligt, men det är ju inte det man annars kopplar BB till. Då kan man lika gärna lyssna på valfri radiokanal eller podcast.

Big Brothers charm är ju när det händer saker och man känner känslor, vare sig det är rädsla, avsky eller lycka. Jag vill se hur folk reagerar i olika extrema situationer och vill se folk ge allt både för att underhålla och för att klara av varje utmaning de ställs inför. Vi pratar ändå om människor som tävlar om en miljon kronor.

Därför borde man rösta kvar dem som faktiskt bjuder på känslor och reaktioner. Inte på dem som bara sitter och gissar på vilken superhjälte tjommen i saccosäcken bredvid tänker på. De som har bjudit på allra minst är Lennie, Martin, Izabella och Glasman. Rätta mig gärna om jag har fel om någon av dessa har bjudit på någonting överraskande.

Håller med 100 %

Dock var det en positiv överraskning idag när Glasman anordnade kokosnöts-bowling idag. Det är typ det bästa som hänt idag. Det säger endel i och för sig.
Medlem
Lunatics avatar
Vicka babblar på med historier. hur mycket tror ni är sanning
2020-03-10, 23:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
När man var liten vart man/jag islagen att man var tvungen att kunna 6 språk för att jobba som flygvärdinna.

Det måste väl ändå vara lika sannolikt som myten om Näcken ?

De menade nog sexspråk.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arvidoxa
Sekretess?

Tänkte också på det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Albanen skiter i vilket lag han tillhör bara han får vara nära importören. De har redan gnidit sig mot varandra några gånger idag. Jag vet inte om det räcker och det kanske sker lite mer omtanke när alla har somnat.
Han har suttit och skickat kåtblickar till Lennie hela tiden typ fast Victoria håller på och berättar om ett dödsfall och HLR.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
En liten detalj: Hon har även bott i Skåne.
Fanns det ett bra dårhus för bortskämda snorungar från Sigtuna där?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Mergim är Motagaren!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vicka babblar på med historier. hur mycket tror ni är sanning

Aa det kan nog stämma. Men frågan är om det är ok att hon pratar offentligt om de.
2020-03-10, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Började titta mitt i samtalet och när hon berättade om årsredovisningen och frågorna man skulle svara på det trodde jag hon berättade om nåt prov i småföretagande på gymnasiet eller liknande.
Är det inte ett väldigt märkligt test att genomgå för att få servera kaffe i luften?
Att vara kabinpersonal innebär nog mer ansvar än att bara servera kaffe.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in