2020-03-10, 22:56
Medlem
Mergim som ville bli flygvärd lyssnar på Vickans berättelser om intelligenstest och case med årsredovisning och inser att han får hålla sig till TikTok
2020-03-10, 22:57
Medlem
DjPuttes avatar
Vilket lag tillhör Mergim eg???
Får han dras mer till gula än sitt egna lag eller är det snutte Lennie han måste vara nära, Läge att han kast byter med Vicky el liknade!
2020-03-10, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Tror hon mest kämpar på för att hålla sig vaken

Hon håller igång hela dygnet. Amilia på kokain vore en absolut mardröm.
2020-03-10, 22:58
Medlem
Mikeyjamess avatar
Såg för en stund sen att Julia puttrade och nämnde Jasse. Var det förra natten hon tog upp eller är hon arg på Jasse igen? De har ju ändå pratat med varann under dagen efter morgonens ordväxling.
2020-03-10, 22:59
Medlem
Har det hänt nåt intressant idag?;eller har dem bara suttit o gaggat massa Skit?
2020-03-10, 22:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag känner likadant, har redan börjat tappa lite intresse, kollar tex inte på jobbet längre som jag gjorde första veckorna. Men det hänger lite på ens favoriter, åker dom ser jag ingen anledning att fortsätta kolla direkt. Möjligen veckofinalen men det är sådan oerhört svag underhållning så vette fan 😄

Tur att du kan åka till jobbet och hålla beroendet på avstånd. Själv är jag knäopererad och är beroende av skiten nu hur dåligt det än är, kan ju inte knapra imovane på dagen bara för att slippa sätta på skiten. Så det blir fan från sju på morgonen till sena natten. Pheew. Önskar åtminstone nu att albanen lackar eller partygrisen kommer.
2020-03-10, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Nån som vet varför hon pratar med två dialekter? Eller fejkar hon en av dem? Orkar inte höra
Hon lär vara född i Sigtuna, och bor i Stockholm.
Men hon kan fan inte vara uppväxt i Stockholm, med en sån dialekt.
I så fall är hon CP i huvudet.
Hon pratade skånska häromdagen som lät ganska äkta.
Men den dialekt hon har idag är jävlig irriterande och dryg.
Kanske för att hon är moderatpolitiker....
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim som ville bli flygvärd lyssnar på Vickans berättelser om intelligenstest och case med årsredovisning och inser att han får hålla sig till TikTok

Började titta mitt i samtalet och när hon berättade om årsredovisningen och frågorna man skulle svara på det trodde jag hon berättade om nåt prov i småföretagande på gymnasiet eller liknande.
Är det inte ett väldigt märkligt test att genomgå för att få servera kaffe i luften?

Känner en del flygvärdinnor, bland annat ett gammalt ex från ungdomen och kan meddela att den gemensamma nämnaren är låg intelligens.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Har det hänt nåt intressant idag?;eller har dem bara suttit o gaggat massa Skit?
Det har inte hänt ett skit, jag gratulerar dig om du inte har kollat idag.
2020-03-10, 23:02
Medlem
iridescences avatar
Big Brother börjar för mig påminna mer och mer om Musikhjälpen minus musik och insamling. Folk som sitter och surrar med små uppdrag och händelser då och då. Skönt att ha på i bakgrunden om man står och lagar mat eller pysslar med annat. Jättetrevligt, men det är ju inte det man annars kopplar BB till. Då kan man lika gärna lyssna på valfri radiokanal eller podcast.

Big Brothers charm är ju när det händer saker och man känner känslor, vare sig det är rädsla, avsky eller lycka. Jag vill se hur folk reagerar i olika extrema situationer och vill se folk ge allt både för att underhålla och för att klara av varje utmaning de ställs inför. Vi pratar ändå om människor som tävlar om en miljon kronor.

Därför borde man rösta kvar dem som faktiskt bjuder på känslor och reaktioner. Inte på dem som bara sitter och gissar på vilken superhjälte tjommen i saccosäcken bredvid tänker på. De som har bjudit på allra minst är Lennie, Martin, Izabella och Glasman. Rätta mig gärna om jag har fel om någon av dessa har bjudit på någonting överraskande.
2020-03-10, 23:02
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vilket lag tillhör Mergim eg???
Får han dras mer till gula än sitt egna lag eller är det snutte Lennie han måste vara nära, Läge att han kast byter med Vicky el liknade!

De får ju hänga mellan lagen men endast sova med sitt lag.
2020-03-10, 23:03
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Hon lär vara född i Sigtuna, och bor i Stockholm.
Men hon kan fan inte vara uppväxt i Stockholm, med en sån dialekt.
I så fall är hon CP i huvudet.
Hon pratade skånska häromdagen som lät ganska äkta.
Men den dialekt hon har idag är jävlig irriterande och dryg.
Kanske för att hon är moderatpolitiker....

En liten detalj: Hon har även bott i Skåne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in