2020-03-10, 22:49
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tror fan det. Överväger att kolla på Paradise hotel (som alla inkl. jag tycker är den sämsta någonsin) istället.

Ironiskt att jag tänkte skämtsamt föreslå att vi alla går över till en PH-tråd istället hahaha.
2020-03-10, 22:50
Medlem
Lunatics avatar
Vafan endast Alex i kamera. vart är alla. hehehehe
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Lennie den lilla rövpullaren, han skulle ha varit ute.

Fantastiskt röst för att bryta ner varje liten bit av glädje och lycka i livet. Jag blir så nedbruten så min hjärna slutar fungera och hamnar i koma. Bra för sömnen dock.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Lennie den lilla rövpullaren, han skulle ha varit ute.
Ja det är en ren jävla skandal! Är fortfarande förbannad! Se bara hur Mergim fläker ut sig nedanför Lennie och bara mÅåÅåÅår..
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Alex bryter snart ihop ute i poolrummet. Vem hade trott han skulle vara den första, även innan Mergim? Och vart är Mergim förresten inte sett honom på länge. Kanske runkar på toan eftersom han inte kan ligga bredvid sin pojkvän inatt.

Alex äter ju mer pga musklerna osv så jag är faktiskt inte alls förvånad att han börjat ledsna.
2020-03-10, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ironiskt att jag tänkte skämtsamt föreslå att vi alla går över till en PH-tråd istället hahaha.

Haha De har ju skolvecka, kul även om det måste vara på skämt att någon tror att en dromedar heter puckelpist.
2020-03-10, 22:53
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag är rätt säker på att när alla personer som har lite underhållningsvärde har åkt ut då avslutar jag Cmore. Räcker med de dagliga avsnitten på 7an då, om ens det.
Jag känner likadant, har redan börjat tappa lite intresse, kollar tex inte på jobbet längre som jag gjorde första veckorna. Men det hänger lite på ens favoriter, åker dom ser jag ingen anledning att fortsätta kolla direkt. Möjligen veckofinalen men det är sådan oerhört svag underhållning så vette fan 😄
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Haha De har ju skolvecka, kul även om det måste vara på skämt att någon tror att en dromedar heter puckelpist.

Haha ja jag skrattade mycket under det avsnittet. MEEEN nu ska vi inte börja prata om det här haha. Men är ba att slide’a in i mina DM’s haha
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Alex äter ju mer pga musklerna osv så jag är faktiskt inte alls förvånad att han börjat ledsna.

Men han är rädd om sin enda supermuskel som han snart måste få hjälp att veva igång. Vickan kanske kan hjälpa honom?
2020-03-10, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fan det är ju rena corona här i tråden, hela dagen har viruset rammi73 dominerat hela tråden och förpestat stämningen.

Kom inte vi överens att ignorera trollet innan? Den frodas av uppmärksamheten den får, när den får mindre respons blir det också minskad aktivitet från puckot, det märktes tydligt för några dagar sedan.

Förövrigt har Robinson inte visat sig vara ett lyckat koncept i huset, hoppas det har krismöte på fyran

Är det tävling om vem som håller sig vaken mest?
2020-03-10, 22:54
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Det är fascinerande hur ofta de andra ligger halvt utslagna och Amilia bara köttar på helt klarvaken. Det verkar inte finnas någon intensitetsinställning i hennes samtal.
2020-03-10, 22:55
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Det är fascinerande hur ofta de andra ligger halvt utslagna och Amilia bara köttar på helt klarvaken. Det verkar inte finnas någon intensitetsinställning i hennes samtal.

Tror hon mest kämpar på för att hålla sig vaken

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in