2020-03-10, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
O vikten som är det enda ni skriver om ?
Läs inlägget innan du svarar.
2020-03-10, 21:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Måste vi upprepa oss? Hon är en vidrig människa med vidrig personlighet. Hon tolkar det som häxbränning och blir helt apatisk när kritik riktas mot henne och hon blir ifrågasatt men har absolut inga problem med att pissa på andra, så länge det är bakom folks ryggar!

Hon tar mediciner som uppenbarligen inte fungerar för att hon åker berg-och-dal-bana hela tiden. Hon är sjuk på riktigt och hon behöver hjälp av en ny läkare som kan ge henne ny medicin, åka på en liten rehab samt sluta jobba med sociala medier och galna influencers.

Du får snart ett svar fån rammi73 som är följande:
"Nä så är det inte hela svenska folket gillar hennes tissar och hon är populärare än Babben Larsson och har fina sidor också, och så rakar hon sin pussy med finess och kör en brasiliansk varje månad, så du har fel och jag har rätt"
2020-03-10, 21:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Kan vara så. De påminner lite om varandra, haha

Ja båda har stannat till i Gävle för att bajsa på OK macken.
2020-03-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
"Nä så är det inte hela svenska folket gillar hennes tissar och hon är populärare än Babben Larsson och har fina sidor också, och så rakar hon sin pussy med finess och kör en brasiliansk varje månad, så du har fel och jag har rätt"
Så bra svenska har inte rammi73!
2020-03-10, 21:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Så bra svenska har inte rammi73!

Nä, men jag ville förmedla lite positiv energi som Mergim.
2020-03-10, 22:00
Medlem
Oj vad det kliar i Lennie nu när han inte fått gissa superhjältar på ett par timmar. Olidligt.
2020-03-10, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vet inte vad jag förväntar mig av en trebarnsmorsa från Sandviken som tar tjänstledigt så fort BB är igång.
2020-03-10, 22:01
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Oj vad det kliar i Lennie nu när han inte fått gissa superhjältar på ett par timmar. Olidligt.

Har du koll på eld-tävlingen som pågår över natten? Ingen här svarar haha
2020-03-10, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Vet inte vad jag förväntar mig av en trebarnsmorsa från Sandviken som tar tjänstledigt så fort BB är igång.
Ts reda på var jag bor innan du säger nå
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Nej du är inte ensam, skrev exakt samma igår 😳 först trodde jag att hon var extremt nervös men nu vet jag inte. Jättemärkligt. Vore roligare om en typ som Kim kommenterade

Skönt att jag inte är ensam. Ja verkligen, helt monoton röst, noll pondus eller glädje alls.

Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Då är vi två Känns oerhört malplacerad, upplever henne nästan som rädd vissa gånger.

Ja hon känns fan nervös, som att hon vill krypa ur kläderna vissa gånger.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Han har åtminstone sin käresta nära sig nu och känner sig trygg. Blir ingen sked i natt men han får Alex som stand in.
Medlem
__Alez__s avatar
Nu när sovrummen är stängda har vi ännu förre live-kanaler att följa.

Största misstaget BB gjort denna säsong är kamerorna. För få live-kanaler och noll känsla i styrandet av dem.

Kan tro att det är en gubbe som springer mellan alla kameror.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in