Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetsskygg
Senaste veckorna har Matkoma tagit sig rejält. Man närmar sig fornstora dagar och Anton kan fortfarande pressa i sig imponerande mängder om det kniper.
Nja det håller jag inte med om om vi kollar senaste 10-12 månaderna, de blev kända för att de tryckte i sig enorma mängder mat (och hade till och med sponsorer så som Max, Sibylla mm) men sen ett par månader tillbaka så gör de ju 8/10 klipp som är typ "besöka en brandstation" , vilket är dyrast, ICA eller COOP" och "matduellen" etc och då har ju hela idén med kanalens koncept tappat sin grej.
Sen att de även har fått för sig att deras klipp kan flyga i ca 40 minuter per uppladdning är ju bara dumt, de har rätt bra personligheter men man orkar ju fan inte lyssna på det i 40-50 min...deras koncept att trycka i sig stora mängder mat och hålla klippen på ca 20 min tror jag är ett vinnande koncept.
Om det nu är så enormt påfrestande för deras kroppar (vilket det förmodligen är) så tycker jag hellre att de ska ladda upp färre klipp och satsa på det de blev kände för och ladda upp ett bra klipp varannan vecka än två halvdana klipp varje vecka, kvalitet över kvantitet