Är det här något slags prank från produktionen eller? Kan inte minnas att det varit såhär tråkigt att kolla på någonsin i någon säsong. Vad fan händer?
Sluta säg att det var hela två tävlingar idag. En varade i tre minuter och den andra "tävlingen" var att bygga ett kuddfort.
Misstänker att du sitter i kontrollrummet och sliter ditt hår.
Hur kul skulle det vara om det var full fart varje minut ? Kvällen är inte slut o det är nå på G ska ni se
Nix. Inte ens Frölunda själva har fullsatt på sina SHL matcher. Utom vid vissa tillfällen.
Gäller alla lag.
Jag skiter i fullsatt arena hit o dit, jag snackar om publiksiffran endast, o Frölunda drar mellan 3300-3800 bara per match vilket är uselt för ett lag som Frölunda.
Sluta var så jävla negativa , sluta titta då .
Det är nått på g , aldrig förr har det varit så många som ska in i bikten så ofta o dessutom får ingen säga nå när dom kommer ut . Sagan har en mening Oxå
Är det här något slags prank från produktionen eller? Kan inte minnas att det varit såhär tråkigt att kolla på någonsin i någon säsong. Vad fan händer?
Sluta var så jävla negativa , sluta titta då .
Det är nått på g , aldrig förr har det varit så många som ska in i bikten så ofta o dessutom får ingen säga nå när dom kommer ut . Sagan har en mening Oxå
Fan jag hunnit se i kapp 3st serier och likväl inget har hänt...
Kanske man ska kolla i kapp en 4:e då för inget händer och inget kommer hända!!
Mesiga tävlingar och mesigt Big Brother….