2020-03-10, 20:13
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Vänta ska du se att detta är början till må mera
Vad nu?
2020-03-10, 20:14
Medlem
Amilia kan fan inte ens knipa käften när någon annan skall läsa högt, jävla blåsfisk.
Näää just det ja, enda gången hon kniper käften är när hon skyfflar in något att äta.
Senast redigerad av Onebiker 2020-03-10 kl. 20:16.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Är det här på riktigt? Vad har sagor med Robinson att göra?
Detta har säkert en fortsättning tror jag , något senare kommer ha med sagan att göra
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Är det här på riktigt? Vad har sagor med Robinson att göra?

Ingenting.
Det är någon i produktionen som skrivit en så jävla rolig o bra historia som bara måste läsas o TV!

Blir ju lätt en kristall för årets produktion för detta! Detta är fan underhållning på hög nivå
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Alltså jag kan inte låta bli att störa mig på den där "semi-programledaren" Moa. Hennes röst och hela hennes sätt att uttrycka sig låter som att hon tycker hela skiten är jobbigt och att hon typ är uttråkad eller något liknande.

Jag vet inte kanske bara jag som är sjuk i huvudet.

Nej du är inte ensam, skrev exakt samma igår 😳 först trodde jag att hon var extremt nervös men nu vet jag inte. Jättemärkligt. Vore roligare om en typ som Kim kommenterade
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Amilia kan fan inte ens knipa käften när någon annan skall läsa högt, jävla blåsfisk.
Det är ju Julia mest
2020-03-10, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Alltså jag kan inte låta bli att störa mig på den där "semi-programledaren" Moa. Hennes röst och hela hennes sätt att uttrycka sig låter som att hon tycker hela skiten är jobbigt och att hon typ är uttråkad eller något liknande.

Jag vet inte kanske bara jag som är sjuk i huvudet.

Då är vi två Känns oerhört malplacerad, upplever henne nästan som rädd vissa gånger.
2020-03-10, 20:17
Medlem
Är det här ett jävla barnkollo... nä dags å stänga av, blir champions league iställe för detta TRAMS USCH
2020-03-10, 20:18
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kollar in lite då och då. Får hoppas dom går tillbaka till Facebook tråden eller insta..m.m
Har på BB live hela tiden på andra TVn så jag missar inte så mycket. Slutar 3 på dagarna sen åker BB på.

Men börjar bli trött på att dom skickar in nya hela tiden.
och dom första deltagarna åker ut en efter en.
Tillslut är det 12 nya som kommit in under programmets gång som blir kvar sista månaden. Vad håller BB på med?
Original deltagarna blir utbytta. efter 1månad är ju typ hälften eftersläntare.
Känner lika. Tycker inte om att det kommer in nya hela tiden. Drygt. Fyra nya på kort tid och endast två av de gamla deltagarna har röstats ut.
Har inte tid att kolla live hela tiden och de gånger jag tittar in händer inget och ibland har jag missat när det har hänt roliga saker.
Nu när jag tittade in var det en sagostund. Vem vill se sådant.
Läser i tråden resten av kvällen. Mer liv här inne i tråden än på BB. Faktiskt också mer " normala stollar, likt mig"
2020-03-10, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Känner lika. Tycker inte om att det kommer in nya hela tiden. Drygt. Fyra nya på kort tid och endast två av de gamla deltagarna har röstats ut.
Har inte tid att kolla live hela tiden och de gånger jag tittar in händer inget och ibland har jag missat när det har hänt roliga saker.
Nu när jag tittade in var det en sagostund. Vem vill se sådant.
Läser i tråden resten av kvällen. Mer liv här inne i tråden än på BB. Faktiskt också mer " normala stollar, likt mig"

Fast 4 st har ju lämnat av andra anledningar
2020-03-10, 20:19
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Är det här ett jävla barnkollo... nä dags å stänga av, blir champions league iställe för detta TRAMS USCH
Ja nu får det vara nog förkväll. Blir fotboll för mig med.
2020-03-10, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Alltså lugn nu , det har något med kommande aktivitet att göra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in