Citat:
Ursprungligen postat av
rammi73
Inte alls men du kan inte få ut dom på ett tag
Kära rammi73, det var det här inlägget som jag svarade på att jag ville ha ut Amilia först.
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Nyreggad och så, ha överseende. Försökt följa denna massiva tråd sen start.
Har en allmän fråga till er, om Mergim OCH Amilia står nominerade, vem röstar ni ut då? Finns det nån ni hatar mer än den andra? 😅
Jag är en av dem som röstade ut Lisa (ja, alltså PÅ Lennie) för att för mig har Lisa varit prio ETT få ut sen Anty åkte och Lisa fick hybris. Jag orkar inte med henne, hennes min varje gång hon inte blir räddad, äh, ni vet ju allt om Lisa.. Men JA - Jag tycker också att Lennie är tråkig. Jag tycker att det är helt jävla orimligt att vara bästis med Mergim. Jag avskyr Amilia. När jag hörde Mergim säga att han lämnar huset om Lennie åker ångrade jag min röst liiite..
Men Lisa ORKAR jag inte med, Mergim följer jag med spänning. Min sambo frågade mig, vad finns det att se på i huset när Mergim försvinner? Vad ska du göra då, vad ska du prata om?! 😂 Jag bestämde mig för att Mergim vill jag se på ett tag till. Men många av er har rätt, för att orka se på Mergim ett tag till/för att det ska vara underhållande behöver hans polare åka. Så är det. Det är MIN prio nu. Fucka Mergim men ha kvar honom i huset ett tag men under sämsta omständigheter. Samtidigt, så fort han är nominerad ska han åka, han ska veta hur hatad han är..
Vad fort man börjar bli lite ond på Flashback.
Ska hålla mina poster kortare i framtiden även, promise.