2020-03-10, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Kan Amilia prata om något annat än sig själv?
Men hur fan ska du ha det , först pratar hon skit om alla men nu påstår du att hon bara pratar om sig själv
Medlem
Citat:

Ja, mat.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Ingen bryr sig om CHL

Utom oss och resten av Europa. CHL växer hela tiden. I Europa är hallarna fullsatta på CHL matcherna.
2020-03-10, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Jo alla faktiskt o denna är klart bäst . Sex kan jag se på andra kansler , bråk finns i huset även i år , intriger finns även i år , jävligt fulla människor hör inte hemma på tv , kul kan man ha utan massa alkohol , det ska dessutom inte vara kul för deltagarna i huset om det är en tävling om 1 milj

Det har knappt varit bråk/intriger Mergim har spårat någon enstaka gång och då blir han tillsagd och dem kallar till familjemöte, det är sån jävla parodi.
Du skriver också att det inte ska vara kul för deltagarna, dem blir ju inte ens satta på prov? Ända gången har varit då bebisen Mergim höll på att "dö" av att sitta inne i lilla BB i ett dygn typ.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Nej, men hon borde gå en kurs i det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Men nu börjar du bli trög. Det är ju INTE vad just jag vill. Det var ett förslag, ett sett att se på det hela.
Jag tog fram det efter hur jag TROR det ser ut i div BB-grupper.
Kom med egen input om du vill.
Jag är inte Flashback och de har jag aldrig påstått.
De vore kul om VI i tråden kunde försöka samsas och vara enade så långt det går, de är allt.
Hoppas du förstår nu...
Om alla ska vara enade vad ska vi då diskutera
2020-03-10, 16:16
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Hade ju vart kul med 1-2 tävlingar varje dag där det vinnande laget får välja/lotta 1 som sitter säkert.

På det sättet blir det både roligare för oss tittare och nervigare för deltagarna
Ingen dum idé, då händer det alla fall någonting.
Medlem
Stämmer det att Alex blev sur över silvertejp tävlingen att Amilia inte gjorde så att de skulle förlora? Någon som har koll? Vore ju fantastiskt kul om Alex blev sur med tanke på att han är ”borgmästare” och ska vara så snäll och duktig hela tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .a.m.s.
Stämmer det att Alex blev sur över silvertejp tävlingen att Amilia inte gjorde så att de skulle förlora? Någon som har koll? Vore ju fantastiskt kul om Alex blev sur med tanke på att han är ”borgmästare” och ska vara så snäll och duktig hela tiden.
Ja sant
2020-03-10, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Men nu börjar du bli trög. Det är ju INTE vad just jag vill. Det var ett förslag, ett sett att se på det hela.
Jag tog fram det efter hur jag TROR det ser ut i div BB-grupper.
Kom med egen input om du vill.
Jag är inte Flashback och de har jag aldrig påstått.
De vore kul om VI i tråden kunde försöka samsas och vara enade så långt det går, de är allt.
Hoppas du förstår nu...

Det går inte att göra flashbackare av såna typer som rammi och liknande.
2020-03-10, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Det har knappt varit bråk/intriger Mergim har spårat någon enstaka gång och då blir han tillsagd och dem kallar till familjemöte, det är sån jävla parodi.
Du skriver också att det inte ska vara kul för deltagarna, dem blir ju inte ens satta på prov? Ända gången har varit då bebisen Mergim höll på att "dö" av att sitta inne i lilla BB i ett dygn typ.
Va ? Är ju fan inget annat än bråk i huset o trevlig det är ett prov att låsas in i det huset
2020-03-10, 16:18
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Han kommer inte bry sig då det är 1 var

Han blir kränkt över småsaker, så det återstår att se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in