2020-03-10, 15:05
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Är det inget mer på schemat idag?
Nä. Nu har de överlevt!

Nej, jag vet faktiskt inte. Skulle inte förvåna mig om de får in mat och så nu, haha.
Medlem
gabrielle2s avatar
Jaha och nu var det roliga över eller blir det mer skoj idag tro.
Tävlingen varade inte länge. De kom i olag från början när Viktoria och Jasmin kacklade sinsemellan i stället för att lyssna på en.
Viktoria ville att en skulle prata det men Jasmin direkt sa emot att det var viktigt att komunicera men glömde bort att i kommunikation är det också viktigt att lyssna.
Bra att de förlorade. Höll på det andra laget.
Senast redigerad av gabrielle2 2020-03-10 kl. 15:09.
Medlem
herpesvårtas avatar
Hatar att BB inte informerar om vad som händer och vad som kommer hända till oss tittare. Vi kan väl få veta om det blir mer tävlingar idag? Vad det innebär för det vinnande laget?

Jag är fan på att rösta ut Jassa om det blir så, är riktigt less på henne nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Kan inte sluta tänka på hur korkat det var att behålla Lennie igår.
Nu kan både Mergim och Amilia rädda honom den här veckan och vem ska vi då skicka ut?

Är det Izabella som vi siktar på nu då? Hon har inte fått så mycket tid men känns inte som någon man kommer att sakna. Hon hade även en samtal med Lennie igår där hon förklarade att hon missuppfattat honom och nu gillar honom, dvs har en stor fot på fel sida...
Glasman, Jasmine och Alex bör vi ha kvar.
Victoria tycker ja nog tillför en hel del, speciellt mot Amilia (de såg vi bara på diskussionen mellan dom igår).
Kvar är Philip (nya killen), Izabella och möjligtvis Lennie OM han mirakulöst nog inte blir räddad.

är jassa vi borde gå efter har tröttnat på henne helt hennes fel dem förlorade idag också

glasjuden ska vara kvar någon vecka till innan vi katar ut honom
Medlem
Vad är meningen med och ha lagtävlingar när ena laget sitter säkert redan första dagen? Så jävla skev upplaga. Då kan man ju säga att Robinsson-veckan är över nu. Amila kvar 2 veckor till också
Medlem
Amilia och Jasmine är varje lags värsta mardröm. Båda presterar fruktansvärt dåligt i tävlingar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Är vi helt 100 att att alla i röda sitter säkert?
Svar ja, tråkigt men sant
2020-03-10, 15:06
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Jassa tycker nästan det är roligt att förlora eller? Så jävla oseriös hon är. Hon ska ut jag orkar inte mer.
Mm jävla pajas, jag hade skallat henne om hon hade varit i mitt lag och agerat oseriöst i en tävling.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Kan inte sluta tänka på hur korkat det var att behålla Lennie igår.
Nu kan både Mergim och Amilia rädda honom den här veckan och vem ska vi då skicka ut?

Är det Izabella som vi siktar på nu då? Hon har inte fått så mycket tid men känns inte som någon man kommer att sakna. Hon hade även en samtal med Lennie igår där hon förklarade att hon missuppfattat honom och nu gillar honom, dvs har en stor fot på fel sida...
Glasman, Jasmine och Alex bör vi ha kvar.
Victoria tycker ja nog tillför en hel del, speciellt mot Amilia (de såg vi bara på diskussionen mellan dom igår).
Kvar är Philip (nya killen), Izabella och möjligtvis Lennie OM han mirakulöst nog inte blir räddad.
Ut med Jasmine, börjar skrika direkt nån säger emot henne eller att hon inte får som hon vill. Så less
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Ser gärna att Jasse får åka hem snart.
Så att Martin kan supa och knulla och göra BB till vad det ska vara.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Därefter delas alla in i Lag Nord och Lag Syd. Lag Nord och Lag Syd tävlar sedan i en lagtävling, där det vinnande laget kommer sitta säkert.

Fistfuck alltså. Men de säger ju annorlunda.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Svar ja, tråkigt men sant
Fyfan. Fitta också!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem