Är så jag också. Kollar in, läser av, försöker intala mig själv" Döm inte nu Gabrielle, du vet att det kan förändras, försök vara neutral" och jag skulle definitivt inte gå fram och prata som om jag känt personen hela mitt liv.
Gillar Samis avvaktande sätt. Han kommer igen när elden har slocknat. Låter de andra babbla loss och kommer så småningom fram, när han själv vill det. Vill han inte så skiter han i dem.
Ja jag är likadan, lite för dömmande ibland kanske
Tror nya tjejen vill klicka med glasis och dem för hon vet att den gruppen är populära av tittarna men känns inte alls som att hon kommer klicka med dem. Känns egentligen som att hon borde klicka med Amilia, men vad vet jag...
+1
Hon känns alldeles för sprallig och fnittrig. Tror hon hade passat bättre med Jasse och Victoria.
+1
Hon känns alldeles för sprallig och fnittrig. Tror hon hade passat bättre med Jasse och Victoria.
Haha japp, tvivlar på att Sami kommer stå ut med hennes uppenbara fejkskratt. Hon kanske bara är nervös nu i början, får se om hon slutar med det senare
Hur ska vi få fram vår kritik till dem? Detta är hemskt att titta på. Är det för att vi har liven som att det känns så dött. Förstår ju de inte kan ha tävlingar stup i kvarten. Men vafan! De ger dem inte ens ”lekar” eller liknande att köra på kvällarna eller när de festar.
Produktionen skiter fullständigt i vad tittarna tycker.