2020-03-10, 12:28
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Javisst, och säkert en fitta mellan benen.
Precis, Fröken Filip får bli hans nya namn
2020-03-10, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vilka tror ni att de nya kommer att klicka med?

Tror nya tjejen vill klicka med glasis och dem för hon vet att den gruppen är populära av tittarna men känns inte alls som att hon kommer klicka med dem. Känns egentligen som att hon borde klicka med Amilia, men vad vet jag...
2020-03-10, 12:30
Medlem
Big brother följer ett instakonto som heter Louise Edlund som är privat och har 78a följare, ny deltagare?
2020-03-10, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Tror nya tjejen vill klicka med glasis och dem för hon vet att den gruppen är populära av tittarna men känns inte alls som att hon kommer klicka med dem. Känns egentligen som att hon borde klicka med Amilia, men vad vet jag...

Tror hon är attraherad av Lennie och gillar inte Amilia så tror vi kommer få se lite drama ändå
Medlem
Blåvalen kan ALDRIG låta Lennie sitta någonstans utan henne. Går fan max 5 min så är hon där bredvid honom. Tror vara hon är ifrån honom när hon skiter eller duschar. Måste vara sjukt påfrestande för Lennie.
Medlem
Lägg märke till Fridas skiftande blick och ansiktsuttryck när dom filmar henne i DC. Psycho-vibes
2020-03-10, 12:32
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det är uppenbart att ingen av oss förstår hur produktionen tänker i år. På något som helst plan. Men om det mer än ofta känns som om man bara dokumententerar ett skolkollo då är det väl ändå något som är riktigt fel?

Det är för mycket malande i för långt tid, och för lite underhållande händelser. Obefintlig påhittighet bland deltagarna.

För långt mellan dramat, uppdragen och upptågen.

TV4 måste fan agera innan de fortsätter att tappa de få tittare de redan har!

Hade vart andra bullar om Dplay hade fått ha kvar det!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tror hon är attraherad av Lennie och gillar inte Amilia så tror vi kommer få se lite drama ändå
Är inte hon gay?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

Gillar inte hennes fejkskratt, fan va hon överdriver
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Japp! Gillar det som fan med honom
Är så jag också. Kollar in, läser av, försöker intala mig själv" Döm inte nu Gabrielle, du vet att det kan förändras, försök vara neutral" och jag skulle definitivt inte gå fram och prata som om jag känt personen hela mitt liv.
Gillar Samis avvaktande sätt. Han kommer igen när elden har slocknat. Låter de andra babbla loss och kommer så småningom fram, när han själv vill det. Vill han inte så skiter han i dem.
2020-03-10, 12:33
Medlem
Lennie verkat tröttna lite på Amilia också!
2020-03-10, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det är uppenbart att ingen av oss förstår hur produktionen tänker i år. På något som helst plan. Men om det mer än ofta känns som om man bara dokumententerar ett skolkollo då är det väl ändå något som är riktigt fel?

Det är för mycket malande i för långt tid, och för lite underhållande händelser. Obefintlig påhittighet bland deltagarna.

För långt mellan dramat, uppdragen och upptågen.

TV4 måste fan agera innan de fortsätter att tappa de få tittare de redan har!

Hur ska vi få fram vår kritik till dem? Detta är hemskt att titta på. Är det för att vi har liven som att det känns så dött. Förstår ju de inte kan ha tävlingar stup i kvarten. Men vafan! De ger dem inte ens ”lekar” eller liknande att köra på kvällarna eller när de festar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in