2020-03-10, 12:04
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Så ris och kokosnötter 3 timmar sen som vanligt? Precis som med limpa o blåbärssoppa..

Gnällgim kan inte äta ris! Han hatar dricka vatten också! In med smirnoff ice och kebabpizza till Gnällgim nu!
HAHAHA har Mergim REDAN lackat?
2020-03-10, 12:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
En mini Glas, syntes direkt på bilderna. Tycker han känns ganska reko men tvivlar på att han kommer bidra med så mycket, vore sjukt kul om han blir helt sne på fyllan
Åh ja! Det tänkte jag inte ens på! Han kanske får riktigt roliga fyllor! Nu gav du mig hopp! ❤

Vill tillägga att Glas är väldigt vänlig och inkluderande. Det ska han ha. Hur har Sami reagerat på de nya deltagarna?
2020-03-10, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
HAHAHA har Mergim REDAN lackat?

Nä, det blir inte mer av den varan nu när fittskallarna röstade kvar Lennie.
2020-03-10, 12:10
Medlem
Nu introducerar Glasman nya killen för 20 frågor... NÅGON MÅSTE SÄTTA STOPP FÖR DETTA
2020-03-10, 12:10
Medlem
Tycker nya kille verkar sådär härligt nördig. Gillar han just nu
2020-03-10, 12:11
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Åh ja! Det tänkte jag inte ens på! Han kanske får riktigt roliga fyllor! Nu gav du mig hopp! ❤

Vill tillägga att Glas är väldigt vänlig och inkluderande. Det ska han ha. Hur har Sami reagerat på de nya deltagarna?
Sami brukar ha en avvaktande hållning till nya deltagare har jag märkt.
Kommer igen efter ett tag.
Medlem
Citat:

Sami är Sami han har väl hälsat men lägger ingen större energi på att lära känna dem direkt
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Nä, det blir inte mer av den varan nu när fittskallarna röstade kvar Lennie.

Jag är också besviken på resultatet. Men du tror väl ändå inte att Mergim kommer vara glad den här veckan? Blir väl som med lilla BB. Första timmen: "Hahaha ohmajgaaaaad vad kuuUuUul" följt av "SLÄPP UT MAJ" 6 timmar senare.
2020-03-10, 12:12
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Sami är Sami han har väl hälsat men lägger ingen större energi på att lära känna dem direkt
Det är just det som är det fina och äkta med Sami. Han slänger sig inte runt halsen på den nya och slickar denne i örat 😂
2020-03-10, 12:13
Bannlyst
Citat:

Jag är också besviken på resultatet. Men du tror väl ändå inte att Mergim kommer vara glad den här veckan? Blir väl som med lilla BB. Första timmen: "Hahaha ohmajgaaaaad vad kuuUuUul" följt av "SLÄPP UT MAJ" 6 timmar senare.

Haha ja vi får hoppas på det
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Jag hoppas bara att Glas är Sami trogen. Min mardröm är att Sami ska längta efter lösviktsgodis och lämna.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nu introducerar Glasman nya killen för 20 frågor... NÅGON MÅSTE SÄTTA STOPP FÖR DETTA

Ja man får väl tänka att det är ett bra sätt att fördriva tiden på. Produktionen gör ju inte så jävla mycket för att göra det roligare för oss tittare heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in